Här skall slappas

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 18
180504
 
 
GRATTIS
 
Monika & Mona
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Jo vist...sova, vad gör jag då uppe klockan fem?
Det är ju inte så ovanligt men klockan fem, hallå det är
inte vad jag hade i tanken i går när jag lade mig 😔 Skall försöka
somna om igen om en timme, hoppas det fungerar. Jag behöver verkligen
vila och det är ju så viktigt med bra sömn för hela kroppen och hjärnan  😊
Hoppas nu på detta. Jag kommer i alla fall starta med ruta två nu för jag är rätt så
sugen på frukost 😊
 
 
Kan ju passa på att läsa lite nyheter också om det står något som
är vettigt. Man kan ju inte så noga veta innan man läst. 😊
Och klockan tickar i väg och jag är fortfarande uppe.
Hur kommer inte detta bli i kväll när jag kommer
att vara as kalas trött 😊
 
 
Min gubbe skall traska runt i skogen för att ge ryggen extra 
motion efter som han är lite, vad skall jag säga? 
Inte ryggskott nä men ischiasnerven som
är i kläm. Han äter inflammations
hämmande värktabletter.
Och så heat lotion.
 
Han har promenerat nästan 
hela veckan 😊 det går bättre nu 
än för ett par dagar sen. 😊Så han blir nog
kry snart. Ja näe han kommer hem skall vi luncha.
Han har lovat att köra in Camilla till en läkare i stan. 😊 Det är
lättare för han än mig och Camilla gillar inte heller att köra i stan.
 
Jag skall plocka upp Linus så han inte behöver vara där på dagis till 17.
Så tar jag och kör in Juhani till jobbet han skall jobba 15.00 till
11.00 i morgon bitti. Så det är ju Hugo pass.😊 Bra pengar.
Nu är vi hemma jag och Linus, jag fixar på balkongen.
Linus blir impad på att mormor bor så högt upp.
Ja du jag vill i och för sig bo på markplan
men nu är det så att jag bor på
6 trappor upp. 😊
 
 
Middag hos Camilla och Thomas 😊 
Så vi skall komma till Brinken 18.00 det är ju bra.
Camilla har gjort gratäng och sallad, det blir gott som fasen 😊
Jag snor med mig i matlåda också skall ju jobba i morgon . Så det är ett par 
timmar här på Brinken och det känns helt OK, det var inte i går vi käka middag här.
Men som vanligt tar allt de roliga slut då jag skall sova och gå upp tidigt i morgon 😊
Jobb så klart.
 
Kommer hm så där vid 19.45 eller så, jag skall kolla på "Let´s dance"
Och jag ser lite, men missar ganska mycket för jag somnar.😊 
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0