Helgens första dag att jobba.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 18
180505
 
 
GRATTIS
 
Gotthard & Erhard
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
När man skall jobba helg känner man sig så trött innan jobbet.😊 
Jag gör det , kan inte fatta att det är så, på senare tid är
det så tungt att jobba helg, 😊 Man skall upp och
fixa och trixa, hinna äta och komma till
jobbet glad och pigg.. Och det är
bara på helgen 😊.
 
 
Det är säkert åldern
som spökar på detta vis, jag 
kan inte tro något annat. 😊 Men det 
är himla jobbigt, 😊 känslan är ju där hela
morgonen tills jag annländer på jobbet. Då är det
vilken dag som helst. Inga problem. bara som vanligt. 😊
 
Så morgonstök klart och kläder på. Jag kan allt börja min dag nu.
Har frukost framför mig och skall njuta av den. 😊 . Lite läsning i samband
med den kan ju sitta fint, för sen skall jag ut i trafiken och stöka. Så nu kör jag
frukost med nyhets flöde 😊
 
När jag börjar sju har jag lite tid att brottas med 😊.
Jag tycker att tiden bara rasar förbi, den är så stressig. Går upp
fem och skall åka 06.30 och jag hinner inte att få i mig kaffet. 😊 Snälla
klockan nu får du allt hejda dig lite. Ja som sagt mot jobbet.
 
Natten är så stressig när jag kommer, jag börjar 7.15 och ingen har kommit 07.01.
Så jag tar en snabb rapport och sen hej då , sov gott 😊. Nor kommer och
det är bra att det är vi, jag jobbar så bra med henne 😊. Nu så har
alla nästan kommit upp och klockan är bara 08.30 Det är grejer
de 😊 . Vi har inte stressat heller allt kommer i sin takt
och ordning. 😊
 
Ja vi skall planera för 14 fikat
och det är då ute, för nu kommer vi sitta
ute massor. 😊 . Vi kommer att se till att all fika
kommer att ske utomhus. Solen skiner och det är 18 grader ,
Härligt väder och jag känner att jag kommer njuta av denna sommar
som om det är min sista 😊. Vilket jag verkligen hoppas att det inte är 😊
Jag kommer pendla lite ner till Ärla och vara här, och ner till Ärla igen.
 
Så är det och så kommer det att bli. 😊
Nu längtar jag lite tills min operation är klar.
Jag skall ju fixa min tumme här nu i slutet av maj.
Det kommer äntligen bli bra och att få slippa denna
jävla värk.
 
 Ja det är hem som gäller och jag känner en viss lättnad.
Dagen är klar och allt blev så bra. 😊 Vinter idet är passé och vi
kan ta ut de äldre och fika i solen, så skönt, så trevligt. Nor baka en god 
kaka som vi all njuter av. 😊. Väl hemma då här är det tomt och väldigt tyst.
Mannen är ute och går, han behöver vist detta för att få ordning på ryggen.
 
Har en fin eftermiddag och här är det bara att luta sig tillbaka och njuta.
Gubben lagar mat och det är trevligt, kyckling med sweet and sour sås
Jag älskar kyckling, det är gottis 😊 Vill ha en liten mysig kväll så det blir tv
och "stjärnornas stjärna ". Som vanns av Casper. Nu kommer IM med Tom den
skall jag se i sängen, ( jag vet jag kommer att somna men det får bli så) Den är så
bra. Så denna dag kom till en enda till slut.
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0