Jobba med Inga :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 20
 
 
180515
 
 
GRATTIS
 
Sofia & Sonja
 
 
 DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter en natt som INTE har varit bra då jag har varit vaken största delen av den.
Är jag nu på G med morgon stök som inte går så bra, jag tappar saker och
jag är rätt säker på  att det beror på att jag är trött . Men blir klar i
badrummet så jag kan ta mig till köket och fortsätta min
morgon med ruta två.
 
 
Frukost
Ja nu skall PH ha sin härliga och
goda frukost som jag inte kan mer än glädja
mig åt. Då kan jag läsa lite på nätet om kvällens / nattens
världs idioti. Så var det bara att borsta tänder och gå ner till Bee.
Klockan är dags att åka mot jobbet. 
 
Så jag kör och kommer i köer vid Gjuteri ,buss hållplats innan Tullinge.
Det är bygg arbete där och man skall köra i trettio och det gör
man så klart. Det är människor på vägen som jobbar
där och man SKALL ta hänsyn  så jag
sitter där. Det blir då så att jag
kommer till jobbet 06.45.

Nu upp för att ta över
avdelningen och se till att allt
kommer på igång, starta frukost och
sen är det bara att börja. Inga är lite sen men
vad gör det? Ali kommer också så det är helt klart bra.
Nu är vi igång och allt går som en dans :) Inga saker är för svåra.
Vi plöjer morgonen som bulldozer :)
 
Jag tar en snabb visit till centrum då jag har ett bankärende att göra.
Något mystiskt med banken. Det tar ju då lite tid lite jobbigt att
sitta och vänta, jag fattar inte att det skall ta så tid. Jag
är tillbaka på jobbet och det är som det skall vara.
Maria har kommit och Inga slutar.
 
Jag är kvar med Maria till tre, jäkla
jobbigt men det fungerar. Nu är det bara
att dra sig hem med lite varm bil. Bee startar inte,
han är överhettad det blir inge bra och det blir svårt att
starta nu.
 
Jag blir bjuden på middag av Camilla så gott så kul.
Sitter och tittar på ett avsnitt i dag. Det är väl bra då. Eller??
Jag känner mig lite utmattad och seg så jag bestämmer mig för att
nu skall jag hem.  Jag behöver lite vila lite trött och seg inte på humör.
Men det går nog.
 
In i duschen och sen i säng.
 
 
 Sott gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0