Jobbar kväll

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 21
 
 
180523
 
 
GRATTIS
 
Desideria & Desirée
 
 
 DAGENS  CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det en ny dag och jag har sov morgon, till klockan 05.30.
Det artar sig även på dessa dagar då jag skall jobba kväll.
Det är i alla fall 30 minuter längre 😊 . Nu när morgon
stöket är klart så är det ju frukost so är  på G.
 
 
Jag skall läsa lite också på nyheterna
och kolla in lite på FB. Så nu tar jag detta i akt.
Som vanlig händer det inget som jag inte har anat, våld,
mord och så bränder det är ju sommar.  Så det var de. Nu till dagens
träning för det hinner jag med innan jag går. Avklarad, hur skönt som helst.
Då Bee skall vi ta oss till Huddinge igen.
 
Jag har lite dokumentations jobb först. Det är ju  några kvar, och min fråga då
är att jag skall hjälpa vissa men, vart är D och C sidans personal??
Jo dom är på utflykt med boende. Så det är så det är
Utflykt men...vilka ska jag då hjälpa i dag??
Tur att jag hitta vissa.
 
Nu skall vi se, 
En från D sidan och så 
titta till B sidan hur det är där, jag
hoppas att det är bra här och där. Jag tror
att det är lite jobbigt med inlärningen på alla. Många
tror att jag skall komma med allt som skall skrivas, men det är
inte så jag känner inte deras boende. Men vi blir klara med vissa saker
nu i alla fall.
 
Så min dag är soft lite så första timmarna sen skall jag in till avdelningen 
15.00 och ta hand om mina boende och förgylla min dag och deras.
Jag jobbar med Maria och så är det bara att se till att allt kör på
som det skall.
 
Kvällen löper på och det är så där bra kväll. Lugnt och trevligt.
Men känner att alla är trötta och sega efter dagen som
nu börjar ta slut, vi skall inte ha någon särskild
mål utan bara se vad som kommer eller
inte. Lite titt på tv och annat bra.
Kaffe med smörgås kan ju
aldrig citta fel.
 
Så tar min dag slut och jag vill att
detta skall avslutas som jag själv känner är bäst.
Med flaggan i topp. Det var inte så bra kanske att hoppas 
på detta, men det blev en toppen kväll. Alla var nöjda tror jag och
framför allt är det ju bara  bra med saker runt om kring som också kommer
på plats.
 
Nu skall jag ta Bee hem Maria hänger på en bit så det blir OK
När jag kommer hem har min gubbe kommit hem, det är ju bra.
Så nu skall vi göra kväll och jag behöver bara sova.
 
 
 Sott gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0