Ko säpp i Ärla

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 19
 
180512
 
 
GRATTIS
 
Charlotta & Lotta
 
 DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är en ny dag 😊och jag har startat lite för tidigt 😊
Det beror på att jag som vanligt inte kan sova  😔 mer eller
kroppen har vilat klart. Vilket som och det är jäkla jobbigt.🙁 Nu skall
jag snart iväg och handla läsk som skall med ner till Ärla och som sen
skall det vara till middagen. 😊 Grillat.
 
 
Men efter som jag är hemma så är det först lite morgon stök 😊och det är ju bra
att starta där. Med en dusch och hårtvätt 😊 kan jag nu komma till köket
och göra lite frukost och fixa med medicinen. 😊 Ari har fixat ett 
kokt ägg till mig. Kan bli gott med ett ägg. 😊 Ja men då så 
lite läsning kan ju sitta bra eller hur?
 
Expressen och nattens händelse i ett fokus.
 Så då skall jag börja röra på mig 😊 och åka till Willys
och handla. Massa dricka och så lite bea. 😊 Då så mot Brinken.
Lite kaffe och sen så...hej och hå.😊 Nu har jag med mig Haylie hem också.
Mot Ärla och sen dag / eftermiddag med familjen Annorlunda och massa andra gäster.😊
 
Resan dit tar som vanligt 40 minuter på ett ungefär. 😊 Jag är trött och det är jobbigt att
köra så långt tycker jag. Men det är säkert bara en övergående fas. Nu är jag/ vi
här och barnen blir glada. Nu är vi redo för ko utsläpp 😊 och det vill säga att
man skall åka mot Kjula och en stor gård där. Jag har varit på 
denna gård förra året, massa djur är det. 😊
 
Lite kort.
 
 
  
 
 
 
 
Efter en fin dag med sol och lite regn är vi nu tillbaka i Ärla och Lyckebo 😊 för att ha en
trevlig eftermiddag och en god middag med Jimmies goda grillade kött.  😊Så nu
tar vi lite kaffe och njuter av dagen. Så kommer maten lite senare 
 Lite kort.
 
 
 
   
 
 
 
 
 
Resten av korten kommer i morgon på dagens blogg inlägg
Vi har en helt härlig middag och kväll allt är super.
Så skall man då avsluta lite med lite så där
hej då ungar hoppas dagen har varit bra.
Och jag skall köra Bee hem till Tuna.
 
Kim och Lillevi kör hem också, det är ju kul att köra lite i kapp.
Men Bee gillade inte de så han tänder oljelampan ock protesterar .
OK Bee vi taggar ner så vi kommer hem. Det går relativt fort och så är
man hemma. Vill se lite på mello, ser sista låten och sen somnar jag. Vaknar
dock när vinnaren vissas. Och det var ju tippat att hon skulle vinna.
 
Somnar om.
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0