Ledighetskommittén

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 19
 
 
180509
 
 
GRATTIS
 
Reidar & Reidun
 
 
 DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Jag är vaken och jag är ...rätt så pigg, 😊i går hade jag sån magvärk att jag inte 
kände mig så bekväm över  denna luft sprängda mage som är i otakt med mig.
Det blev lite bättre nu på morgonen men, det är inte så bra. Jag har
lite ont i dag också. Konstigt tycker jag 😔 Så min dag är
i gång och jag har nu börjat med ruta två,
min frukost. 😊 
 
 
Skall läsa lite och
ha koll på vad Nea vill att
jag skall köpa. 😊 Så det kommer väl över
FB vilken dag som helst. Så var det då att jag
skall köpa Bea och läsk.😊 Det är ju så där lagom kul
att jag skall konka rumt på läsk. Men det får allt gå då,
handla på fredag tror jag.
 
 
Nu blir det städning av akvariet. 😀 Det kan behövas fixas med den där pumpen.
Så ringer då Camilla hon är i Huddinge och gör en pricktest på Linus.
Det är alltså bara bra att göra, 😊 vad är han känslig mot och
är det bara förkylningsastma han har.Jag möter upp
dom här utanför.Hon skall jobba och Linus får
vara med mig dom två timmarna. 😊
 
 
 
Jag kör Camilla till sitt jobb och jag tar Linus till Hågelby. 😊
Här kan vi kolla djur, leka, springa på en stor yta. 😊
Bara de kan vara värt alla blåbär i skogen.
Det är ett behagligt varmt väder 😊och 
man kan mysa helt och fullt.
Vi har dricka med oss.
 
 
Nu är klockan snart lunch 😊
så jag får väl ta mig till Kärrspiran och
plocka Camilla. 😊Tar en lunch hemma hos henne
så är det ju bara bra. Sallad ost och skinka passar bra en dag
som denna. 😊 Jag tar mig hem för att fixa färdigt hos fiskarna och det är lika
bra de så dom inte dör för mig. Skall även fixa blommor på balkongen har några som
skall i kruka och så. 😊
 
 
Lite kaffe innan jag skall dammsuga. Har lite att stå i innan min man kommer hem.
Funderar på mat, vad skall jag ta här?? Vet faktiskt inte jag är lite råd villig. 🙃
Har hunnit med att bråka med min son också. Han är så pipig
och gnällig att man blir bara trött på han.😔När man
kommer med förslag på vad han kan göra
så är det inte bra. Lös skiten själv då. 😒
Jag är upptagen. 😖
 
Ja jag fixade nu min balkong klart tror jag. 😊
Den är ju världens minsta och knappt två gånger
två meter.  Lite bilder. 😊
 
 
 
 

Så då kan jag ta kaffe och slappa lite, min man kommer hem i dag så
det kommer att vara ett himmla liv Haylie är med och Linus
kommer hit . Ja inväntar alltså det stora tillslaget Under
tiden fixar Ashani middag med allt hon gillar.
Underbar mat vill jag lova.
 
 
Här anländer Linus och han är
så exalterad och vill att Haylie skall vara
här nu. Ari kommer efter sex och då går proppar och
hela kalaset exploderar, Två kusiner som är sjukt taggade att
leka och puttas och tjuta av lycka. Ja vi leker lite kurragömma Den var
riktigt roligt, har kunde gömma ungarna överallt. Bästa var lådorna under Ukkis säng 
 
Var är ungarna? Ser dom inte men hör dom 😍
 
Här är vi Mormor / farmor   Haylie är så uppe i varv Hon kan inte vara stil en sekund.
Selfis med ungarna 💓
 
Camilla och Thomas kom och hämtade kidsen och tar en språng fika.
Nu skall jag och Ari äta god mat som Ashani har fixat. 
Den går inte av för hackor den inte. Matlåda 
till jobbet och det ser bra ut för mig.
 
 
Nu skall jag titta på "Räddad av änglar" med Birkan Tore
Mycket bra program som jag bara älskar. Han är så
bra och man känner att alla i rummet blir
imponerad.
 
Tyvärr så somnar jag pladask i soffan och missar lite men lyckas se klart detta.
Tar mig till sängen och sen är det god natt, vaknar till när gubben kommer 
och lägger sig. Hur kan man vara så trött?? Jag har inte jobbat särskilt
mycket i dag. Känns så konstigt och så overkligt.
 
 
 Sot gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0