Möt med chefen och sen jobba på

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 18
180503
 
 
GRATTIS
 
John & Jane
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Ring...och natten är slut och jag skall upp, jag börjar sju i dag.
Det är ju inget ovanligt kan man säga 😊 . Jag är nu 
i ruta ett så det är bara attf ixa med allt som 
innebär morgon stök på badrummet 😊
Klart då kommer så klart tuta två.
 
 
Frukost 😊
Det innebär att jag får något i magen,
och att jag kan hämta hem energi för dagen 😊
Vilket kan behövas en dag som denna. Jag säger ju bara 
att det är full rulle med morgonen och jag hinner läsa lite nyheter
också så det är ju så bra det bara kan bli.
 
Nu skall jag åka mor jobbet och mitt jobb, jag blir där
lite mindre än en timme. Det är möte med min chef och hennes chef.
 Mot jobbet och ett kort möte med kollegan Inga 💛 Jag skall hinna ta en
kaffe med henne och så skall jag sen vidare till Gymnasietorget.
 
 
Det är så jävla irriterande, varför skall man ha ett sådant möte när det är ord mot ord.
Och HR är på chefens sida. Jag får inte fram mitt och det är ju så där bajs
tycker jag. Skit i de nu skall jag köra mitt race och det är nu så att jag 
kan få andrum 😊. Jag är i mitt esse och har lite SOL
jobb nu, då chefen maila mig och bad om hjälp.
Jag skall tydligen vara den som kan
detta då 😊.
 
Efter möte var jag tillbaka på avdelningen och skall jobba med Inga.
Det är full rulle och vi har musik stund med bra låtar. De
gamla vill höra gamla artister det är ju så 😊, Inte
är det moderna låtar som gäller inte. Nu har
vi i alla fall hitta massa bra artister och
det är ju bra. 😊.
 
 
Ja vi jobbar på och vid två
säger vi båda tack och hej. Jag går
över till C och D för att hjälpa till med SOL 
så det blir bra. Men det är väl så att dom hittar
annat att gnälla på. Jag vill nu inte vara den som är den
men det är lite så med myndigheter. Alltid hittar dom på något  😊
Nu är det Abbe som skall fixa sin genomförandeplan. Då skall jag nu agera
lärare. Men det är tydligen väldigt svårt att fixa detta, varför skall man skriva så och
varför dessa frågor?
 
Jag blir klar 10 över tre och då är Abbe sen och stressig. Han skall hämta barn
på dagis 😊 . Ja så är det man är lite stressad när man har mycket att stå i.
Jag skall nu handla och hämta paket från kryddmästaren och
dammsugarpåsar. 😊 En stå fika hos Camilla hinner
jag med. Nu är det hem och lägga maten i kyl
och skåp och sen äta med gubben.
Han har gjort egen mos
och kött med sås 😊
 
 
Så tidig kväll och
jag skall se lite Dr. Phil på
TV;n och det jag missar är slutet.
Jag vaknar upp nu när programmet "Förlåt" är.
Tror klockan är nio eller så. Jag tar mig till sängen och 
får hiskeliga kramper i benen. Sendrag Hugo, jag blir helt slut.
Blir som vanligt arg för att det inte släpper. Helvete vad ont det gör.
 
 
Gubben smörjer med Heat Lotion, och på med natt strumpor  😊
Så nu skall jag kunna få sova vidare 😊
 
 
 Sot gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0