Nu är det söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 18
180506
 
 
GRATTIS
 
Marit & Rita
 
Jag skall också passa på att gratta min lilla kille.
Ja han var det för 20 år sen, idag blir han
22 år 💛 Helt fantastiskt. 
Grattis Juhani 💟
Hayli är så glad och visar sitt hjärta för Juhani 💛
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Ja har andra dagen på jobbar helgen och 2 av fyra pass denna gång.
Så det är tidig morgon och jag skall börja sju för att kunna komma
i väg skall jag nu skynda mig.
 
 
Intar lite frukost och kollar på nyheter.
 
Kommer till jobbet så natt tjejen får gå hem tidigare. Jag jobbar på 
i köket med att ta fram frukost och ser till att allt är klart för
användning. Jag kommer att jobba med Aya så 
det kommer bli så bra som man bara kan
tänka sig. 
 
 
Jag och Aya kör i gång med dagens saker och får då upp alla
där vid 09.30, söndag förmiddag går strax över till lunch och
vi skall servera mat till boende, Portergryta skall det bli.
Så kommer Nor också det är så bra att jag känner
mig glad i dag. Det är ju bara att vara glad
och se till att jag och Nor serverar
kaffe på balkongen.
 
 
Camilla och Thomas titta för bi med Linus, det är en bra sak att komma med barn.
Dom är så populära på mitt jobb, jag kan rata om mina flickor och mina killar 
och dom blir lika glada varje gång. Hoppas dom kommer säger dom.
Det är lite lättare att ta dit Linus eftersom han bor här.
Men i sommar kan både Jolin och Haylie få
träffa kollegor och boende.
 
Nu skall jag åka hem och se till
att fixa en tårta till Juhani. Han vill inte
ha något och det är iag som tvingar han till att
jag skall minsann ha tårta. Han vill inte att vi skall fira och
han går med på att vi kan äta hos Camilla som skall bjuda på grillat,
då tar vi kaffe och tårta efter. Juhani sätter sig och spelar med Linus.
Vi lättar och åker hem strax efter 19 jag skall i säng har jobb i morgon. 
 
 
Ashani följer med hem och Juhani släpper jag vid gröna borgen.
Vi kommer hem och så är det bara att göra kväll och se till att man
kommer i säng. Jag är trött och lite seg i kroppen men det är OK jag
har bara några få veckor kvar.
 
 Tar och gör kväll nu.
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0