ont !!!!!

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 22
 
 
180530
 
 
GRATTIS
 
Vera & Veronika
 
 
 DAGENS  CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är nu en ny dag och jag känner att jag har en smula mindre ont.
I dag börjar jag med Citodon direkt, det är nog bättre. Jag skall
också  dra ute slangen från såret.
 
Det blir nog bra detta hoppas jag. Det blir inte många knop i dag heller då jag har ont.
Jag tänker inte få mer ont eller göra saker bara för att det skall göras. Mitt
hem kommer att falla redigt men då får det göra det.
Jag skall inte lyfta, städa eller laga mat.
Så det har jag betjänter till för.
 
Men den ena är döende i en förkylning, den andra han 
rymmer fältet och ser absolut inget vad som 
skall göras. Så det är hårt för mig att 
vara tvungen att blunda.
 
Så åter igen en dag på soffan.
 
 
 Sott gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0