Sista dagen för denna helg.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 21
Dag 141 på året
 
180521
 
 
GRATTIS
 
Konstantin & Conny
 
 
 DAGENS  CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja det är måndag och jag är sa trött. Fattar inte att jag
är så trött. Herre min ge jag har ju jobbat  massa dagar i mitt liv
så detta kan  ju inte vara allt. Jag skall nu gå upp och göra en bra start
på morgonen. Jag skall passa på att säga hej då till min man som skall till
Eskilstuna nu på morgonen.
 
 
Ja efter dusch kommer frukost, så då skall jag allt se till att peta i mig lite gott.
Jag skall njuta ett litet ta och så är det ju bara att läsa tidning och äta
frukost. Tiden går och bloggen strular, fattar inte vad som är
galet med denna nu? Den vill inte spara , den vill inte 
ta in kort och den har strulat flera dager nu.
Inte så kul als.
 
Jag har fått tag i lite bilder på nyaste bäbisarna i Ärla.
Dessa små är nästan alldeles nya. Har öppnat ögonen Tror
dom gillar flickorna och känner sig trygga med dom. Så söta små fina
bäbisar
 
 
 
 Så fina är dom
 
Nu skall jag till jobbet och slita massor med Aya och Maria. Har också
lite genomförande planer att hjälpa till med. Kommer att vara så bra
och så super när alla är klara. nu är det bara fyra dagar som
jag kan hjälpa dom med. Jag skall ju operera höger
tummen nästa måndag. Men i dag skall
jag köra skiten av alla.
 
 
Jag fixar med mina
boende och ser till att allt blir
bra och sen skall jag göra lite med ändå.
Vi skall se till att alla har en bra  dag och en meningsfull
dag. Jag kommer att gå hem och känna fan vad jag är bra. Det är 
så jag känner mig efter en dag på jobbet. För jag är bra på mitt jobb.
 
Har nu avslutat jobbet på avdelningen och skall nu in ta possessionat på C och
genomförande planer. Jag har nu fått Nathalie på plats och även Jenny.
Så det är fullt hus och jag är så glad åt detta. Jag får jobba  med
SOL som är min bäbis, som nu är tonåring. Jag var med 
från början, jag kan detta. Nya saker kommer 
alltid men vissa saker är helt galna.
Det måste jag få stopp på.
 
 
 
Dagen går mot sitt slut och
jag skall då till Linus dagis och hämta han,
han skall upp och fixa ett halsprov. Dom vill kika
om han har någon virus i halsen, mandlarna är stora.
Han har svårt att få maten att gå i mellan dom. Bör tas bort anser jag.
Men jag är ingen beslutsfattande läkare.
 
Men då så kaffe på Brinken innan jag far hem och planerar mat.
Jag skall väl äta lite kanske, jag borde det så nu  skall
jag fundera lite . Kommer hem och Juhani skall
med grabbarna och bada. Då är jag själv.
Middag då.....
 
Nä det är för segt jag pallar inte, jag har för mycket att stå i.
Eller så är det bara att jag är så slut att jag faller i
hopp. Jag vilar lite. Så då somnar jag lite nu.
Död kvinna i Tuna.
 
Har ingen ork att vara vaken 
 
 
 Sott gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0