Skansen

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 21
180526
 
 
GRATTIS
 
Vilhelmina & Vilma
 
 
 DAGENS  CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter en bra natt, och ingen värk som stör mår jag
super bra och skall ta denna dag i besittning. Det är en lördag
och vi skall väl hitta på något med Haylie. Alla barn skall ha en dag speciellt
med oss. det är lite det som känns bra. Man har en lite unge att vara med. Och man lägger
all fokus på detta barn. Så i dag är det Haylie´s dag och vi har valt Skansen. Det är ju bäst så
hon kommer ha mest kul där.
 
 
Sitta still på en bio nä där var ju Joline nästa för liten. Så att gå runt och
titta på djur är nod bättre för henne. Så det är det som kommer att bli.
Ja det är då bara att invänta Haylie och Ukki att dom skall vakna.
Och att klockan blir så där. 10 eller 11. Sen så kan man då
åka ut med henne. Det set lysande ut. Jag är dock
tvungen att ha gympadojor på fötterna. Så
kommer allt gå bra hoppas jag.
 
 
Först ut är min frukost så här på morgonkvisten.
Klockan är faktiskt 06.30 så det känns extra skönt med att
jag har haft en skaplig sovmorgon. Nu skall jag se till att  det blir
en bra morgon med god frukost och att vi kommer iväg i bra tid. Så 
då är det bara att köra på. Jag tycker att det skall bli kul att kolla in lite saker på
Skansen, massa nytt hoppas jag eller?
 
 
Ja Haylie vaknar och är lite trött, det är ju väldigt varmt och väldigt så där
....svettigt även för henne, vatten är något som få barn dricker så det är
lite vätskebrist  på dom. Men det skall nog gå bra tror jag. Vi fixar och
trixar och så är det dags att åka, hon vet inte vart.
 
Bilder från dagen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På vägen hem såg vi en jätte olycka på Essingebron, i motsatts
riktning. Helikoptern gick ner på vägen vid avtagsvägen Stora Essingen .
Det var långa köer på vår sida, men det rulla och tvärstopp på norrgående. 
Jag skall kolla nyheterna senare när jag kommer hem. Haylie sjunger, snackar,
busar med Ukki och har det bra. När vi kommer hem är hon trött som en liten groda.
Men så duktig hon somnar inte.
 
Hon badar i baljan och fortsätter att vara glad och nu är hon i fas 4 tror jag .
Hon vill äta lite så Ukki fixar maten och sen är det så att han är tvär
snorig och nog lite "sjuk" igen. Så där oj oj oj synd om mig. Jag
och Hayli lägger oss på soffan där vid 20.30 och gör kväll
efter godis och kaffe och saft och vet inte vad.
Hon somnar stenhårt och det gör jag
också snart.
 
 
 Sott gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0