Söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 20
 
180520
 
 
GRATTIS
 
Karoline & Carola
 
 
 DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har en ny dag att ta hand om och jag har sovit som en stock i natt.
Det var så skönt att kunna sova länge, det vill säga i mitt perspektiv.
Jag tar duschen först så är det klar och det är ju skönast då. tror
jag. Nu har jag ruta två och den är ju frukost den skall alltså
komma nu.
 
 
Tror jag har en liten viss överansträngning på höger arm.
Jag tvätta Bee i går, själv i en sån där  car wash . Det 
var en rolig upplevelse och så lyckades vi, Jag
och Sussi till slut.  Vi har skattat och jag 
kan lugnt säga kul kväll.
 
 
Så nu är det lite nyheter som skall kollas.
Som vanligt avnjuter jag lite kaffe då. Jag har ju lite 
att läsa så det tar ett tag. När klockan närmar sig, 10.00 frågar
min man om jag vill ta en glass med han i centrum. Klart jag vill, så vi
tar varsin bil till centrum. Han bjuder på en glass och vi kollar på loppisen
som är i garaget. 
 
Jag skall lämna Bee hos Thomas också så jag och gubben säger hej då,
ses i kväll. Han skall till Skärholmem till Dresmann och köpa en tröja.
Sen skall han nog hem tror jag. Så jag åker till Brinken tar en 
stå fika och sen kör Camilla mig till jobbet. 
 
Kommer lite sent men är där
nästan som jag skall. Några minuter fel bara.
Jobbar med Aya i dag/ kväll. Det kommer att vara bra 
vi gillar att jobba i hopp. Så det är bara att köra på. Nu är det
då full fart på jobbet och det är nog bra det känns lite skönt för det är så
lugnt i dag, är det då man säger lugnet före stormen ?
 
Dagen går jag har promenerat med några boende och sen har vi fikat på balkongen.
Det är snart middag men jag skall hinna ta min rast först. Då jag går ner till
Ivans där min man sitter. Vi tar lite middag och sen går jag och
jobbar igen. Gubben åker hem igen så det är bara 
att jobba på så klockan går också.
 
Nu så middag för våra boende.
Det är så bra och allt blir så bra. Nu 
ringer Thomas och har ställt Bee på parkeringen.
Tack Thomas för att du plåstrar om Bee. Han uppskattar det.
Jag jobbar på och sen skall jag bara hem igen. Kvällen tog fart och det 
känns bra.
 
Väl hemma kommer tröttheten och tyvärr lite aggregation,
blogg sidan här som jag kämpar med varje dag
har ett eget liv. Den slutar att fungera lite för
ofta nu och det gillar inte jag.
 
Men nu skall jag sova.
Hörs. 
 
 
 Sott gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0