Till Stockholm södra

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 21
 
 
180522
 
 
GRATTIS
 
Hemming & Henning
 
 
 DAGENS  CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag med bättre förutsättningar hoppas jag.
I går var en sån helvetes dag med så mycket ansträngningar
så jag  tyvärr dog tidigt som katten. Jag hoppas det är bra dag i dag
och att jag inte behöver vara i ständig stress. Fattar inte detta men jag brakar
snart totalt igenom. Varför är jag så jävla trött??
 
Detta är påfrestande Hugo då jag inte kan fatta varför jag är så trött.
Det finns ingen anledning till att jag skall vara de. Normala dagar 
och bara helt vanliga saker att göra. Ändå är man trött.
Jag tränat, jobbar och ha ett normalt liv. Ändå
kan jag som i går fall igenom och somna 
18.30......
 
Helt knasigt tycker jag. Jag kan inte
fatta detta. jag skall nog göra en grundlig
undersökning som tar mig igenom hela kroppen.
Kan vara så viktigt för mig i detta läge. Jag har inte kraft
nog att ha ett normalt liv. Och det är inget jag vill, så en läkartid 
skall nog beställas. Jag hoppas på att jag får ut något av detta.
 
 
Ja dagens frukost. Den skall jag inta nu då och så läsa lite på nätet Jag kan 
ju få en rolig stund eller inte. Det beror på vad som står i tidningen.
 Som alltid det är ju så som det är. Klockan tickar så jag skall
åka till Brinken och så skall jag med Camilla till
Bröstcenter. Vi håller tummar, och det
blir ju inga svar i dag.....
 
Så i centrum vi skall åka kommunalt, det går lättast med den.
SöS Bröst center ligger i stationshuset. Så det är lättast.
Så vi kommer dit  i tid och läkaren kommer också i tid.
Det kan vara ovanligt på vissa ställen, men här var
hon i tid. Undersökning och mätning på två ställen.
Hur kul är detta på en skala mellan 1 och 10?
Vi blir klara efter en massa info om fler
besök och undersökningar.
 
Ja man skall inte ha bråttomt
med knölar dom skall undersökas många
gånger. Cystor brukar dom bara sticka hål på.
OK och då skall den vad?? Minska eller "falla i hopp".
Mina föll inte i hopp så det var på riktigt. Hoppas Camillas 
faller i hopp. Men annars måste dom ta bort den.
 
Ja knölar kommer och går tamefan över allt.
Juhani har också knölar, måste fixa en undersökning på dom.
Ja lite jobbigt är det med detta och så klart mina barn skall ha mer än en knöl.
Den på axlarna skall väl räcka. Så tycker jag i alla fall. Nå väl nu skall vi till Tumba innan
12 så jag slipper betala P-platsen. Gott om tid har vi.
 
Vi skall också köpa yoga matta. Bra att ha till träningen.
Golvet är så hårt, känns inte så bekvämt att ligga
på. Nu så hem och invänta klockan 14.00 skall
hämta Linus och gå till badhuset. Lite lära
sig simma kanske. Kan vara skoj.
 
 
Vi kommer till badhuset vid 14.30
tiden så skall vi då se vad lilla Linus tycker om att
lära sig simma. Det ligger i gener detta, Jimmie simma tidigt lika
så Camilla, så Tindra var en fisk lika så Jolin och nu Linus. Så det kan bli många
roliga bad stunder. Ja då så han är blå lila nu om läpparna så vi tar och går upp tycker jag.
Han får sitta i bastun och värma sig med oss. Det var trevligt och jag känner att det var helt OK att simma lite.
 
Så var vi tillbaka på Brinken och nu är jag bjuden på mat, det är ju redigt bra de.
Jag skulle ha fixat pytt i panna i dag men jag är lika glad att slippa.
Nu blev det sallad med grillad kyckling. Så det är
bara att njuta. Nu skall jag hem och försöka
fånga kvällen innan den försvinner.
 
Så¨ha en bra kväll
  
 
 Sott gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0