Börjar på på gym

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.45
 
 
181106
 
 
 GRATTIS
 
Gustav & Adolf
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då kör jag på en tisdag och man ser till att rulla på
Badrums fix och man är klar för frukosten .
Det blir ett par minuter att njuta av den
sen skall man i väg mot jobbet
och nya utmaningar.
 
 
Har inte så mycket att
stå i idag så det känns bra, jag
skall dock försöka komma igång med träningen.
Kan vara bra och jag känner mg motiverad. Så det är ju
det som räknas. Jag skall sätta mig och läsa lite nu så jag kan 
få lite lugn i kropp och skäl.
 
 
Så nu måste jag rusa mot jobbet och Huddinge. De
är så dags, med Bee som väntar där nere. 
Jag hoppas på en bra dag och jag
kommer göra så bra jag kan.
Nu kör jag.
 
 
Väl på jobbet är det så
att jag inte har någon kollega att vara med.
Så jag får allt vänta och se hur det blir, efter rapporten är
det så att jag får en Leena och det skall bli kul. Hon jobbar i vanliga fall
på D sidan men kommer att vara på min sida i bland.
 
 
Hela dagen går åt att vara med och till för våra boende. 
Jag hinner över till A sidan och snacka med Inga.
Jag måste göra utbildningen på nätet.
Har ju en ABC plus kvar att
fixa. Det är lite så 
stress.
 
 
Detta beror på
att vi skall börja på stjärnmärkning 
på Västergården. Det är ju helt ok om det gynnar våra äldre.
Det är bara att vänta och se. Jag hoppas att det är full fart framåt och
det blir en kul grej att göra.så nu var det ju det att vi kollar på kursen som skall göras.
I morgon skall vi hinna med det hoppas jag.
 
 
 Lunchen kommer och alla skall ha lite mat. Jag tar min rast
innan så jag kan vara den som sitta och matar. Ja då skall vi
se jag hat en timme kvar och då skall jag fixa lite med
mina boende. Har en dam som är lätt irriterad i
dag. Men det är alltid så när det blir att
hon sover länge. Det går över.
Så nu skall jag
 
 
Nu är det tack och hej
jag tar mitt pick och pack och
åker hem. Hämtar packet och handlar bröd.
Nu skall jag hem, Camilla ringer och säger att vi skall
träna i dag. Så då skall jag nog fixa detta. Kommer att gå så bra och
det är ju bara bra. Men hon kommer 16.45 och plockar upp mig.
 
 
Till Salem och tung coreträning. Jag skall köra på men inte för hårt.
Jag hoppas att det är svettigt för det är det jag skall ha nu för
att köra och tycker det är kul. 30 minuter hård träning är
det och svettigt blev jag så fy attan. Skratta massor.
Härligt svettig och härligt trött.
 
 
Så hem och in i en varm
dusch och så fick det bli middag här
hemma också. Jag och Juhani skall hämta Ashani
på jobbet och det är sent, Dom har inventering . Det är alltså
vid 212 tiden som man skall till Haninge. Väl där sitter vi i 30 minuter
och väntar. Det kommer mess till Juhani, hon är klar om två timmar, va skojar hon?
 
Varför skall det ta två timmar till är hon ensam som jobbar??? Eller??
Jag kan inte sitta här två timmar jag måste sova, jag jobbar i
morgon klockan sju så nä jag vill hem nu. Det måste
vara galet i den där affären, Väl hemma
hoppar jag i bingen direkt.
 
GOD NATT
 HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0