Förbereda sig för morgondagen.

 
 SUPER FARMOR BLOGG
V.47
 
 
181125
 
 
 GRATTIS
 
 Katarina  &  Katja
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är jag här igen och det är ju bara att köra på och
se till att jag har det bra med det jag har för mig.
så som jag brukar är det ju bara att  starta.
Jag tar min frukost som jag skall.
Det är en bra start på
min dag.
 
 
Skall läsa lite
på nyheterna och sen
ta en koll på Facebook, det är ju
en rutin som jag känner är kul. Jag skall också ta
en härlig varm dusch sen. Då så nu är allt klart och jag har
en söndag att ta hand om hur den blir? Kan du ju läsa vidare
här.
 
 
Jag planerar en dusch och sen måste jag handla lite, det skall vara
kyckling till middag och jag behöver lite till den. Men en dusch
först. Jag tycker det är lite så där  ....  slappt i dag. Känner
egentligen inte för att gå ut överhuvudtaget. Men det
måste handlas, Hushållspapper, lampor till
balkongen och lite ris.
Det blir handdukar, Kloren, såpa, disktrasor,
yoghurt, fil, bröd, sås och wok grönsaker. Min lapp
försvann så jag hoppas allt kom med. Jag har varit på Rusta,
Dollar store och Willys. Ja det är bara att fixa. Linus skall med och hämta
en jacka i Tullinge, en röd, hans favvis färg. Nu skall jag hem med varor. Undra om 
min gubbe kan hjälpa mig. Han är så dålig, stackars han. Han har smittat ner mig och jag skall inte
vara sjuk då jag skall opereras på torsdag.
 
Hoppas på det bästa, jag skall nu fixa lampor till min balkong.
Dom lyser fint och nu kan man se bättre. Dom jag 
hade lös väldigt svagt och jag vill ju ha lite
färg på det hela. Så nu blev det bra.
 
 
 
Det blir kyckling middag och jag skall göra en gryta.
Men den är fryst ... svårt att skära i den och så blir det väl lite
fel påse fram tagen, gör inget för jag kan steka dom och skära sen.
Det ser ju bra ut nu massa godis i grytan och nu skall den puttra lite.
Jag äter lite sen middag men det är OK för nu har det blivit lite vardag
över det också.
 
Tv efter maten och lite ner varvning, jag skall upp fem i morgon så det är
bara att köra på. Tackar för i dag och på återseende i morgon.
 
 GOD NATT 
      HAKUNA MATATA
    Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0