IKEA ?

SUPER FARMOR BLOGG
V.44
 
 
181104
 
 
 GRATTIS
 
Sverker
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja det är söndag, redan vill jag säga. Jag hoppas på
en bra dag som att bara vara i ett härligt lugn
och känna sig slapp, Jag kommer att
försöka hålla detta måtto i dag.
Men i dag är det frukost
på agendan först.
 
 
Läsa lite nyheter,
och kolla in FB vad som 
händer där. Det är väl alltid någon
som kommer och hitta på något ja det återstår
att se. Jag gillar detta med ledig helg synd att den är så
kort bara. Men man tar hand om dagen på bästa sätt.
 
 
Jag har en förmiddag hemma och det är bara lugnt och skönt.
Jag funderar på att åka till IKEA. Jag behöver verkligen
köpa en ny byrå så jag tänker på Malm, den kan 
vara något så jag hoppas att det är en bra
ide. Så jag frågar Juhani och Ashani
om dom vill hänga på och då
köra lite.
 
 
Så efter lunchen nu så tar
vi Bee och åker mot IKEA, det
skall kollas på Lager 157 först. Ashani
skall ha en kappa där som är "ullig". Den är fin
och ser skön ut. Jag köper en grå mössa till Ari, han har 
slarvat bort en hel del mössor så det är ju lite så där " vad fan gör 
du av sakerna"? Men nu har han en ny.
 
 
Vi tar IKEA i besittning och det är bara att gå och se till att man hittar det man skall,
ljus i stora lass och så en byrå. Men är den tillräckligt hlg? Kommer den att
vara bra till TV:n? Vet inte så jag blir så där osäker nu. Men jag köper
den ändå. Jag kan ju ha den i hallen eller så, någonstans får
den plats. 
 
 
Ashani kör hem och vi tar en sväng förbi Camilla
där det är lite ... konstig känsla. Jag hoppas att det inte
är så att dom är oense. Att det bara är söndags ångest på folket.
Ja så kan det va, vi åker hem och nu är det bara att fixa kvällen, min 
gubbe har fixa middagen, den är inte klar än men inom en timma. Så jag hoppas
att vi kan se till att få en bra kväll och att all är OK för mig. Jag skall jobba i morgon så
jag gör kväll efter middagen och lite tv.
 
 
 GOD NATT
  HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0