Jag kör på med min helg

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.45
 
 
 
181111
 
 
 
 GRATTIS
 
Fars dag
 
Grattis pappa
Hoppas du och mamma fikar i dag och
har lite trevligt sällskap.
 
Grattis alla pappor.
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja det var då sov morgon till sju och det känns
bara bra men man är lite mosig och lite
trött i alla fall. Jag tycker att det är
bara att ta tag i denna dag
med hull och hår.
 
 
Jag startar med
frukost och så är det ju
bästa sättet att starta denna dag.
Jag har inte bråttomt eller massa måsten, jag
kan bara ta allt i sin ordning och se att allt blir så bra
som det bara går. Min mage är lite i olag och hoppas att den kan hålla.
 
Jag vill inte ha besvär kan vara olustigt på jobbet. Men
jag håller tummen så blir det säkert bra. Jag skall nu in i duschen
och stå där under varmt vatten. Det kommer så lägligt så. Dagen är ett
faktum jag startar nu och ser vad som komma skall.
 
 
Lunchen kommer och jag tar med min man till Sibylla och tar lite lunch. 
Kyckling burgare till mig och bacon hamburgare till mannen.
Vi sitter där ett tag och sen är det då dags att lämna
hem mannen och ta en kaffe med Camilla. 
Jag tar mig till jobbet för nu skall 
börja.
 
 
Jag jobbar med Hilda och det är
ju kul, hon är trevlig och hon är duktig.
Jag skall ha lite mys med våra boende i dag och
vi tar det lite lugnt. Har bestämt träff med Inga på A sidan 
till min middag, så vi kan små prata, så trevligt så.
 
 
Får då middagen och kvällen att ramla på Det är bara
så trevligt. Så nu kommer man till slutet av dagen och
det är bara att tacka för mig. Jag rapporterar och
så åker jag till Juhani som jag skall hämta.
Vi plockar Ashani i Älvsjö och så hem
med bullar till pappa.
 
 
Han har lagt sig och är så grinig.
Men det skiter jag i. Nu är det sängen
skall jobba sju i morgon igen.
 
 GOD NATT 
  HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0