Klar med utbildningarna

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.45
 
 
181107
 
 
 GRATTIS
 
Ingegerd & Ingela
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det en ny dag och det betyder att jag har nya saker att
ta vara på och fixa. Jag har ett förmiddagspass och lite
utbildningar att göra i dag. Så skall man börja sju.
Trött och känner mig eländig. Jag hoppas
min dag blir givmild och så kan jag
få lite diplom utskrivna.
 
 
Så jag startar med lite
frukost och lite så där lugn och ro 
innan det är dags att åka till jobbet Jag hoppas 
det är en bra dag i trafiken också. Kanske kräver för
mycket och vill ha lite massa annat.
 
 
Jag kommer till jobbet och här är det jag och Leena som skall
hålla ställningarna till 12 så jag måste  bara få detta att
fungera. Jag och Leena börjar att plocka upp våra
boende och det går ju så smidigt. Jag hoppas
det fortsätter så här. prima liv och skön
stund på jobbet.
 
 
Jag skall ha en fika stund med
Inga och A sidan när jag slutar så det
kommer bli kul, Inga skall hjälpa mig att få ut
mina diplom. Så nu är lunchen ett faktum, först för mig
sen för dom boende. Jag tackar för mig och hoppas att vi kan jobba
i hopp igen jag och Leena. Jag går över till A sidan och sen får jag ut mina
diplom och allt känns bra.
 
Fikar med Inga, Sevim och Curt det är kul att träffa våra 
boende på A sidan, saknar dom så mycket. Jag 
hoppas att det är så för dom också. Det
är trevligt och vi kan  bara njuta av
en stund tillsammans med
mina gamla boende.
 
Så nu skall jag
hem och se till att få en
god kopp kaffe hemma också.
Allt är lugnt och skönt hemma jag känner
att det har varit en bra dag på jobbet och det gör att jag
känner mig väldigt glad och nöjd med min dag. Allt är så bra och det
är så det skall vara.
 
 
Jag ber Juhani och Ashani fixa middagen så jag kan gå på
träning i dag också. Det är Camilla som fått mig att
komma igång igen. Nog för att det är hårt och
jävla svettigt men det är bra. Nu så är
jag redo för 45 minuter core. Så
satan i gatan vad skönt.
 
Kommer hem till färdig
middag och en varm dusch. Måste
vara bästa i dag. Jag får hem min man också det 
bara det är väl bra. Så vi sitter och kollar film och klockan
går. Fan nu är det kväller. Skall ta och sova lite då.
 
 GOD NATT
  HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0