Ledig och övningskör

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.46
 
 
181113
 
 
 
 GRATTIS
 
Kristian & Krister
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har drömt en konstig dröm mellan 05.30 och 07.00
Det är från förr, men jag skulle rymma. Jag skulle
försöka ta mig till ett annat ställe, konstiga
tåg och konstiga ställen.
 
Hur vida jag kom fram
eller inte vet jag inte för jag rycktes
ifrån stället och tillbaka i sängen, bokstavligen.
Känns lite udda och det är fasen konstigt. Drömmen var 
väldigt riktig, jag kände de saker jag tog i, och en smäll i magen.
Har ont nu också.
 
Skall nog kolla in dagen här nu vad som skall planeras och
vad jag skall göra. Det är ju bara jag hemma just nu
så jag kommer nog att kolla tv och ha en slapp
dag. Lägga tankarna lite där man bör
så här dags på morgonen.
Frukost.
 
 
Ja jag skall avnjuta en god
och efterlängtad frukost som är den
bästa i staden. Lite läsning och lite koll på FB:
Sen kan man ta tag i dagen som man vill, bara man
kör en sak i taget.
 
 
Då skall jag planera min lunch, det är redan mitt på dagen.
Det är nästan som om när man är ledig så går  alla
timmar så fort och man hinner inte med att 
tänka. Ja min lunch den skall bestå
av spagetti från i går. Passar
bara bra i dag också.
 
 
Det är lite oklart vad
jag vill göra och vad jag skall göra.
Det kommer post, jag får brev från Södersjukhuset,
nej det står Södertälje sjukhus, ha ha ha, va bra då är det svaret 
på min hud flik som kommer. Men fan det har tagit lång tid, dom sa tre veckor
inte två månader. Ja inte riktigt men i alla fall 5 ½ vecka. Nu så då står det .... OK
 
 
Jag skall opereras igen på samma ställe, dom vill ha bort mer av "tumören" som 
är hudcancer. OK ..... Va fan menas med detta? Jag måste läsa igen ....
OK Det är alltså en hudcancer som inte skall sprida sig men
den kan finnas på djupet. Dom måste ta bort mer
vävnad för att vara på säkra sidan att
allt är borta. Ja det är ju bra.
Så tid kommer.
 
Hoppas det kommer
att gå fort och INTE den 26 så klart.
Jag är på utbildning då. Jag får väl då ändra tiden.
Men då skall jag smälta detta och sen skall jag se till att ge
info till mina barn och min man. Men jag tar och går till affären först.
Det känns som en bra ide. Handla och springa runt där kan få tankarna på
annat. Det är inte kul att få ett sådant besked, även om det visar sig att inte vara något.
 
Men då så hem och fundera på livet lite. Skall plocka Juhani och Ashani i
Tumba snart så det är bara att massa sig dit, hinner snacka med
Nea först. Skall prata med Jimmie och Camilla också, alla andra
också kanske. Lika bra så alla vet. Men det är ju inte roligt.
Ja skall nu köra lite med Juhani han skall köra runt
lite och sen är det Ashan´s tur.
 
Vi blir ute tre timmar det blev
mycket köra av det. Men då blir
det sen middag och jag skall väl njuta 
av den då, Ashani har handlat och det blev
sallad och kyckling. Det blir gott och det är skönt med 
lätt mat. Jag skall nu lägga mig på sängen. jag har en konstig
känsla av att jag dragit sönder något på höger sida. Måste nog kolla
upp detta. Kan ´vara en bra ide.
 
Så tack för att du var här i dag uppdatering
operationen kommer.
 
 GOD NATT 
 HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0