Middag i Södertälje

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.46
 
 
181117
 
 
 
 GRATTIS
 
Naemi & Naima
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Väl mött igen nu när jag har gjort helg och skall se till att
göra den bästa lördagen på länge. Jag kommer nu att inta min
frukost och njuta av den. Har inget för mig på förmiddagen, skall bara
släppa Camilla och Linus hos Rickard, det skall vara Halloween fest för barnen.
Skall vara hos henne vid 11 tiden för att sen lämna henne i Tullinge vid 12.
 
 
OK sagt och gjort ner till Brinken och så lite livat i luckan så kommer vi till Tullinge.
Här bygger man också massa hus så nu skall det bli lägenheter att köpa.
Vilka ungdomar har dom pengarna? Inte vanligt folk i alla fall.
Nä där vill man hyra, svårt att få det nu, hyresrätter.
Nå väl kommer hem och så är det bara att 
ta en kaffe och invänta min man.
Vi skall till Södertälje.
 
 
Vi åker där runt 14 tiden,
skall ju vara hos min bror, Hasse, vid 16
tiden. Så vi tar en promenad i Luna huset och
hittar lite ljus och en ängel. Den var så fin och jag känner
så starkt för den. Jag skall bara ha den, den är min och jag kommer
att ha den vid Emelie och mamma. Korten kommer att stå där och jag kan se
och höra dom hela tiden. Så denna ängel var till mig.
 
 
Mariann och Hasse
Min man
 
Vi går upp till Hasse för att äta middag. Vi har det så mysigt. Jag gillar
att vara där, min bror har rasat lite i vikt och det märks tydligt.
Men han är fin som alltid. Marianne lagar maten som
kommer att bli god som alltid. Dom är två glada
pensionärer och har massa saker för sig.
I morgon skall dom åka båt. Härligt.
Vi sitter och njuter av
middagen.
 
Vid 20,30 tar vi ett adjö,
på åter seende. Ha så kul i morgon
och så hörs vi närmare jul. Vi tar bilen hem, det blev
lite krångel vid utchekningen. Jag blev inte ut checkad . så jag
måste ringa på måndag. Läser det där och då. Nu skall jag ta kaffe och
sen är det sängen.
 
Jag tackar för i dag så ses vi i morgon.
 
 GOD NATT 
  HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0