Min dag.

 
 
SUPER FARMOR BLOGG
V.47
 
 
181123
 
 
 GRATTIS
 
 Klemen
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har min dag i dag. Det betyder att jag har ytterligare ett år bakom mig.
Jag känner att man är liksom lite trött och man kommer att behöva
vardags kickar för komma någonstans under dagen.
Min kick är nu mera gymmet, jag tror att
det blir en härlig kombination.
Så det är vad jag gör.
 
 
Min dag är på G 
med min frukost och med
min lugna stund med ljus och bara jag.
Men det blev inte så jag känner att jag är helt
omöjligt just nu, Ashani är vaken och dom stökar runt,
min man tar inte hänsyn till min lugna dag tänder lampor och
börja prata med hör röst och slamra i skåpen. Fan snälla ge mig  två
minuter.
 
 
Med avklarad frukost och lite irritation kan jag nu fortsätta dagen.
Det blir lite häng med sjuklingen, jag skall handla vicks tabletter 
näs spray och glass. Det kommer att göra susen, ett
chips rör också. Det blir lite övningskörning med
Juhani också. Hem med maten och så
en kaffe sen skall han köra mera.
Det är bara en kaffe i
mellan.
 
 
Vi skall fara över
till Haninge och titta på hur
det är på HM där. Stor butik och det 
ser ju bra ut, massa ryckande och slitande i
alla kläder här, det är svårt att hänga upp om det ramlar ser jag.
Det är ju helt otroligt detta. Massa kläder på golvet. Ja jag hitta i alla fall
lite saker till barnbarn.
 
 
Vi skall rulla hem och kommer mitt i för rusningen. Det var som på beställning.
Jag kommer att bli enormt kissnödig till tusen innan jag kommer 
hem.  Men vid hemmet kommer jag på, fan .... kycklingen,
vi får vända. Så nu kan vi fara hem och äta.
 
 
Jag skall ner till Camilla och Thomas senare då jag
blir bjuden på tårta och fika. Jag hoppas att det är någon annan
som kommer men det är väl inte det jag hoppas på massa saker jämt och blir lite
snuvad på detta så det är inte kul, skiter i det jag får allt bara känna att jag  får lite uppskattning
av mina barn , Jimmie ringde och Joline gratta mig, Kim och Lillevi gratta mig, Rickard har ringt,
Jessica gratta mig på Facebook, Nea messa,Camilla och Thomas bjöd på fika och Juhani och
Ashani kom dit. Mina kollegor och vänner har gratta mig på Facebook, även min bror och fru.
 
Bilder.
 
Min dotter och jag    Min blomma
 
Juhani är mer intreserad av mobilen och Thomas letar låtar.
 
Jag och Linus  Wilma
  
Ljus i vårt hus och så Thomas med Wilma
 
Nu skall man ta sig hem och sova, det
kommer att vara skönt efter en lång dag.
Jag kommer tillbaka i morgon med nya
tag och upptåg
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0