Så var det vardag igen och massa jobb.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.45
Dag 309 på året
 
181105
 
 
 
 GRATTIS
 
Eugen & Eugenia
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Har en ny vecka och en ny dag.
Vad jag skall göra med denna vet jag inte, 
jag har massa tankar om saker men få se vilka som
kommer på rätt plats när det är dags. Jag hoppas att det blir lit
roligt att göra inte bara slita för brödfödan. Ja jag har lite grått väder och det 
är i runda slängar 8+ så ingen vinter än eller snö vad jag kan se.
 
 
Min frukost kommer på ruta ett i dag, då jag skall jobba kväll.
Hinner med att städa lite också och det kan behövas.
Hur dammigt kan det bli i en lägenhet egentligen?
Ja jag skall ta duschen innan jobbet så det
är ett par timmar dit. Nu är det morgon
och jag skall  göra den klar,
morgonen alltså.
 
 
Nu är det dammsugit, torkat golv, dammat och fixa soffan.
Det är också ny duschat så jag har nu 4 timmar på
mig att inte göra så mycket. Det är så skönt, 
jag tar mig en kaffe för det är
jag så värd.
 
 
 Lunch time.
Vad skall jag fixa med den då?
Jag har ingen  aning. Jag vill inte ha något
jobbigt så det kan bli en pizza eller?? Jag kan också
ta en smörgås det är bara att välja Så då kör jag på då
Ja men det blev sallad med Camilla och Linus. Det är ju kul
med sällskap så man tackar inte nej direkt. Ja jag skall 
nu åka mot jobbet och se till att få saker gjorda.
Jag jobbar med Hilda så det blir kul.
Vi kör på och jag ser till att 
det kommer en till,
vak.
 
 
Jag har en stark
policy och det är att ingen
skall ligga själva när det är mot slutet.
Jag vill själv inte bli ensam kvar i en stor säng.
Som tur va kom ju lite anhöriga också så det kändes
ännu bättre. Jag hoppas att det är en lugn natt och att hon får
somna in med sina nära och kära.
 
Jag har i alla fall gjort de bästa möjliga för den tid som jag var där.
Hoppas anhöriga är nöjd med vår insats i kväll. Jag rapporterar till natten.
Det skall vara lugnt och stilla så vi kan hoppas på fortsatt nra kväll. Jag åker hem 
och skall nu bara ta en smörgås och sen sova för jag skall ju va på jobbet 7.15 i morgon.
Inte att ligga på latsidan här inte.
 
 
 
 GOD NATT
   HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0