Tänder ljus i dag för mina nära och kära.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.44
 
 
181103
 
 
 GRATTIS
 
Hubert & Hugo
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har en ny morgon och massa nya saker att göra.
Jag kommer att göra en sak i taget och så men
ändå är det en hel det att fixa i dag.
Så börjar med min frukost
som är efterlängtad
och den är
här.
 
 
Sitter bredvid min
man som spelar vilket
är jobbigt och det är inte vad jag 
känner att jag vill ha just nu men han är ju uppe
så bara att acceptera och låta min frukost göra sitt.  jag har
kaffe på G så det är kul om man kan ta en kopp kaffe i lugn och ro
innan man kastra sig in i duschen. Jag hoppas det så jag har nu startat min dag.
 
Jag skall ut och köra med Juhani nu han börjar 12 så vi hinner åka lite. 
Han är duktig min son men massa småsaker som skall slipas. 
Har i alla fall hitta bra vägar till han och då är det bra.
Ja jag släpper honom vi sitt jobb vid Telefonplan.
Sen åker jag till Brinken för att ta lite
kaffe och lite dottersällskap.
 
 
Jag hänger kvar där till 15 för
Ari är ute med sonen Rickard och dom är
nere i Ärla så det kommer att ta tid innan dom 
kommer hem. Jag skall ju hämta Juhani också så han kan 
köra hem det är lite så där massa bilar men det går bra han är duktig.
Jag skall tanka och sen bär det av hem åt via Huddinge.
 
 
När vi kommer hem där vid 17 så har min man kommit hem.
Han sitter och spelar så klart. Jag tror han inte gör något
annat på helgen när han är hemma, så boring.
Juhani fixa middag till sig och Ashani och
jag skall i väg mot kyrkogårdarna,
Ari skall vist med.
 
 
Ja här kommer bilder och
här har vi nu då kvällens vackra
ljus för våra änglar.
 
 
Mor & Far
 
Botkyrka kyrka
 
Greger             Skogskyrkogården
Pia
 
Emelie
 
Det tog sin tid och det var många stopp.
Så nu kan jag tända ljus hemma och det är för
alla fina människor som lämnat oss och är nu i ett
annat rike. Det är viktigt att minas våra fina änglar och 
alltid ha dom nära sig i hjärtat.
 
Jag och Ari skall fross oss i godis och dricka framför en film.
Jag tar och avslutar denna dag då jag hoppas vi
kommer att höras i morgon
 
 GOD NATT
  HAKUNA MATATA
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0