In för helg

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.44
 
 
181101
 
 
 GRATTIS
 
Allhelgonadagen
 
 
DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är nu dags igen med att starta en oskriven dag.
Jag hoppas att den kommer att ge mig en bra dag och med 
lite behagliga stunder så jag kan vara lite .....skrattig eller varför inte
hysteriskt skrattig ? Jag kan bli crazy också om så behöver, allt är bara frågan
om timing. Jag hoppas att det är ett bra tecken att jag skall bara va och ha lite skön dag
allt som kommer i dag. Min man gick just nyss för att ta sig hela långa vägen till
Eskilstuna.
 
 
Han gillar inte att ligga själv och sova han är rätt slut och han är trött i kroppen.
Nu skall vi se att allt bara är en fas och han kommer snart över sin
situation. Ja jag tycker också det är tufft men det är så det ser
ut just nu. Jag skall nu göra mig klar för avfärd.
Det är frukost och lite plock som jag är
tvungen att göra. 
 
 
Men en kall lägenhet
är det nu bara att köra på vinter
klädsel inom hus. Jag skall peta i mig kaffe och
sen är jag på g mot Huddinge och mitt jobb. Jag har ett morgon
pass att stå i. Jag skall nu ta mig ner till Bee. Måste leta fram mitt vindruta 
skydd till Bee. Det är så bra att slippa skrapa framrutan när det kommer frost och snö.
 
 
Så det är en uppgift i dag som jag skall göra, nu skall vi se vad Christina och jag skall hitta på,
Jag har massa att stå i och det är ju lite så att det är undran på varför jag alltid känner
mig stressad. Så det är nu en liten sån där känsla att det kommer att vara något
som händer i dag. Ja allt har inte varit så lugnt i dag, det är lite så
stökigt redan nu på morgonen.
 
 
Ja ja vi fixar detta min kära kollega.
Jag har också fått kram av SSK från våning två.
Det var en skön varm sak och det är bara bra att kramas och 
hitta energi. Jag har hört att om man är stressad skall man stanna upp
och titta på ett träd, vet du det fungerar. Man måste liksom andas lite också.
Men känslan är så cool, allt bara försvinner.
 
 
Så jobbet blev ju lite stressigt, massa saker som händer och som skall
fixas. Jag har hjälpt till vid en jobbig duschning och vi har pysslat
om några. Vissa är inte alls pigga och vill inte komma upp,
vissa är uppe före tuppen. Ja vi har ett gäng som
är unika på alla sätt. Får fin besök av
Tina , så kul att ses henne igen.
Vi ses i mellan åt.
 
 
Hon har ett möte som hon skall
vara på och jag hinner allt med lite innan jag
skall hem. Så nu är jag i Bee och tänker kaffe, vist ja skall
träffa Maria först. Då så ja jag fixar lite till gumman och så kan vi ses senare.
Tack och hej, nu skall jag allt ha lite kaffe. Fan vad gott det var Camilla, jag har längtat
nu kan jag njuta en stund. Jag skall nu hem och fixa middag, eller jag skall nog inte äta,
mår lite illa, fan det är ju inte OK. Jag kanske blir as sjuk i morgon, Hur bra är det när jag äter
penicillin.
 
 
Nu så är det bara att göra kväll och sen se
till att ha lite tv mys. Helgen står för dörren och jag skall vara ledig.
Hipp hipp hurra. Tackar för i dag och på återseende i morgon.
 
  GOD NATT
   HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0