Träna

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.47
Dag 323 på året
 
181119
 
 
 GRATTIS
 
Elisabet & Lisbet
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hejsan då är vi här igen, ny dag och en ny vecka.
Det är dag 323 i dag så det är ju snart jul och
ny år. Vad jag kommer att göra nu är att
se till att få en bra dag och en bra
vecka.
 
 
Jag startar men min frukost
efterson jag skall träna i dag senare och
jag ska ll tvätta. Det är väl lite överkurs att duscha
tre gånger, Kan räcka med en tycker jag och då kan jag ta den efter
mitt härliga gym pass. Jag kommer att köra så ofta jag kan och det känns bra,
ett års träning skall jag allt komma igång med.
 
 
Men först skall jag planera lite på min dag. Eftersom jag inte
har något att stå i direkt nu så kan jag ju titta på TV.
Det är säkert något spännande att se.
Jag tittar på Cesar Millan och
så var det den där
domaren.
 
 
Oj klockan är lunch och 
Juhani gör pannkakor, gott tycker jag,
Ashani skall till jobbet och vi skall tvätta jag och
min son. Eftersom jag skall träna 18 så får han ta det sista.
Men man skall börja från början. Men va??? Jag har beställt tvätt,
varför är det inte bokat då. Upp och titta, fel tvättstuga. Men oj vad har jag
nu gjort.
 
 
 
Här skall jag inte tvätta, så det är bara att se till att ta tvätten dit. Kan det vara lite så där 
struligt i mitt huvud? Ja troligtvis, men vi tar där för tvätta behöver vi. Så då
är tvätten igång och det blir massa spring hit och dit. Så jävla konstigt.
Nu skall jag se till att få detta klart jag skall träna klockan 17.30
Så hänger allt torkar en del och så är det lite kvar.
två filtar i torken, tröjor tar jag upp.
Nu kan jag skynda mig
mor Salem
 
 
Ja ha jag står
där och vill ha ett kort,
så det är bara att fixa, då kommer jag på
spinning först. sen power core. Jag man är mör och
man är trött hoppas att det är bra pass, för instruktör är en
cool tjej med massa energi. Hon heja på oss och det är massa kul faktiskt.
Så kör järnet då. Jag skall berätta att mitt i tvätten där ringer Nea och visar
finaste julgrans mattan.
 
 
 
Ett tåg som går runt och ser fint ut. Det är Nea´s stora lycka när
hon får fixa jul hon bara njuter. Jag tror hon var en tomte
mor förr, Ingen kan älska julen mer ön Nea.
Det är så fint där i Ärla på julen, massa
tomtar massa glitter, massa granar
och pynt. 
 
Det skall snickras i hopp en
byrå i dag och det går så bra att jag är 
stolt över mig själv. Jag kommer att se till att allt är
klart så nu är det bara att fixa middagen först innan sista monteringen.
Då är det middag på G, mos och korv helt ok mat för oss. jag tror ungdomarna är och
gymmar så dom kommer sent. Nu har jag ätit så är set bara att sätt i hopp sista lådan och
bära in den och sen lägga över gubbens kläder.
 
 
Klart skall in i duschen och sen är det bara sängen som väntar, nej ett telefonsamtal med
Thomas jag behöver en stå bricka till TV:n den är bredare än byrån. Inte så bra.
Men så är det och min fina svärson hjälper mig Tack Thomas 
Då så kan jag nu lägga mig. Tack för i dag.
 
 GOD NATT 
 HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0