Handla lite

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.43
 
 
181027
 
 
 GRATTIS
 
Sabina
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Min dag har nu börjat efter en nattsömn på 10 timmar.
Det var en välbehövlig söm och jag känner att i 
dag kan jag nu ta tag i denna dag med
massa styrka och energi. Det kan
kännas skönt efter två
tunga dagar.
 
 
Och nej jag kommer att
känna tyngd i mitt hjärta för alltid
 saknaden efter Emelie, det är inget som
kommer att blåsa bort. Jag kommer alltid att känna
mitt hål i hjärtat efter henne. Men jag har också några år kvar
att vandra här på jorden innan jag får gå vidare. Och här är det bra om jag 
kan vara fokuserad på det jag har att göra, med en stor tanke till de av mina kära och
nära som just har lämnat mig.
 
 
Jag hittar en liten väg att fortsätta framåt och jag hoppas att det är så
att vägen bräddar sig lite längre fram. Det skulle betyda mycket.
Jag kommer att hålla hennes minne vid liv tillsammans
med min mor och far, bror och vänner. Så nu tar
jag tag i en ny dag, jag hoppas att det är
återigen en bra dag som kommer
med ljuset just nu.
 
 
Jag skall iväg och
handla med Camilla och Thomas,
Det blir Dollar store och ÖB. Det är det som är 
planerat och det är så att jag far i väg lite nu. Jag skall
köpa lite ljus och sådant till nästa helg. Det är ju lite att  tända då.
Så först blir det lite fin besök av Eva, Malin och Anna. Det var ju inte i
går direkt så det var ju kul. Eva berätta lite om sitt nya jobb. Vi hade en trevlig stund.
Glad att hon är här och och att man kan umgås.
 
 
Ja det blev lite Dollar store i dag, jag handlar ju toapapper där.
Det är 18 stora rullar för 100 kr. Helt ok tycker jag. Jag brukar köpa serla
av den anledningen att dom är större och nu hittar jag dessa, hur bra som helst.
Så var det lite annat också, jag hoppas att jag hittar fynd i dag, kan vara kul eller?
Hem nu för jag skall köra lite med Juhani. Han är på Hugget. Jag hoppas att det kommer
att gå som en dans. Jag hoppas han är nöjd. Han kör ut till Haninge. Ashani kör hem.
 
 
Ja jag och min man åker och tänder ljus på Emelie´s plats.
Det är fint och det är så bra plats. Detta kommer bli en
plats vi alla kommer att ta hand om. Så fint
så rofyllt.
 
 
Jag och min man skall äta lite så nu är det bara att ta
första bästa, Sibylla t.ex. han vill ha en hamburgare jaha ja,
jag gillar inte detta men ok jag tar en korv då. Så då är det bara
att köra detta race och se hur det blir, kommer hem till "Så mycket bättre"
det är lite kul att se hur andra artister tolkar andras låtar.
 
Sen blir det Jack Sparrow
 
 GOD NATT
  HAKUNA MATATA
    Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0