here i go again

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.44
Dag 302 på året
 
 
181029
 
 
 GRATTIS
 
Viola
 
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny morgon ny dag, jag kommer att köra ett morgon pass på jobbet
och det är ju OK. Går i dag upp till 75 % sen skall allt gå bra, 
det ser jag fram emot. Denna dag eller morgon är
kall och det är  0,3 så frost på Bee.
Bara att skrapa då.
 
 
Nu skall jag ha min frukost och
läsa lite innan jag går ner till Bee för
avfärd mot jobbet. Jag skall bara njuta av
frukosten. Läsa lite oj för att missa klockan helt, 
fan nu är det ju brotomt. Jag kommer ju att bli stressad
nu, det är en bil som skall skrapas och jag är urdålig på detta.
Då så skrapat och klockan blev 06.25 det är sent, vi har bygge som
stör trafiken mellan  Tumba och Tullinge så där kan det ta tid.
 
Träffar Pia på parkeringen utanför jobbet, det är bara
att ta tag i detta och se vad som kommer att ske i
dag. Skall se till att min fall rapport kommer på
plats och det är ju det som är viktigt.
Jag skall också kolla på A sidan
vilka som jobbar. Kan 
alltid vara någon
kul.
 
 
Pratar med
SSK om min propp i 
benet, det är ju så klart bara
att ringa VC och kolla tider. Jag vill helst
träffa Dr: Ulf eftersom jag inte har någon speciell
efter min läkare har gått i pension. Så nu har jag ringt men
det finns inga tider just nu. Jag hoppas att det är någon ledig tid i morgon.
Jag behöver ju kolla mitt ben. Nu skall jag jobba klart med mina boende.
 
 
Min lunch skall intas där vid 11.00 så då är jag på g och värma maten så hoppas
jag på ett snabbt av slut klockan ett. Jag har lite att stå i och det är ju bara att
fixa, duka till boendes lunch och så skall jag  hålla en orolig liten tant 
sällskap. Jag skall  se till att hon får lite dricka i sig och se till
att hon skall ha det bäst som det bara går. Vi skall bara 
ge henne lunch sen lägga henne.
Hon är så trött så trött.
 
 
Så då skall jag gå, men först
skall jag lägga in om semester. Det
är några dagar i november och sen över jul.
Hoppas det fungerar. Jag kommer att se till att få 
dessa. Sen skall jag och mannen min ner till Ullared, lite
julklappar skall införskaffas. Det kommer att vara i november
hoppas jag.
 
 
Så nu är klockan lik förbannar 13.15 jag kommer inte iväg tidigare.
Hur jag än försöker så fungerar det inte, varför skall det vara så svårt. Ja ja
jag kör på. Nu kommer jag att fara hem och se till att tvätten blir klar. Så nu skall jag vara 
på väg hem. Kommer hem hinner ta en kaffe och så tvätten. Jag hoppas att det är en bra dag i tvättstugan.
 
Efter att tvätten är klar kommer Thomas och Camilla med Linus på en kaffe.
Så trevligt det är, jag kommer alltid att gilla kaffe besökare. Jag älskar
att fika och att se till att trivas med tillvaron. Jag väntar på
att Juhani skall komma hem och fixa middagen.
Så det är ju bara att jag inte somnar
innan.
 
Middagen ko
och det är sent väldigt sent.
Jag äter men får väldigt ont i min mage, är
inte så bra, lägger mig på sängen, somnar så klart.
 
 GOD NATT
    HAKUNA MATATA
     Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0