I dag kommer min man hem

 
 
SUPER FARMOR BLOGG
V.43
 
 
 
181024
 
 
 
 GRATTIS
 
Evert  & Eilert
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har åter igen en ny dag att ta hand om.
Jag har inte så mycket som skall göras men det är
tillräckligt för mig som nu känner att det är lite så där ...
vill inte dag. Jag skall jobba på morgonen och så skall jag till
frissan i dag. Oj det kommer ju att bli spännande, eller skall jag köra 
på ett säkert kort? Ja det blir det, samma frisör som sist och nu bara klippa.
Jag kommer inte att färga håret det kommer nästa månad eller i januari när
man skall starta nytt.
 
 
Frukosten är
nu intagen och jag skall
snart fara till jobbet, jag börjar 7.15 
så det gäller att vara i tid, jag känner att
det är bra om jag kan få denna dag överstökad och
inte så jävla seg. Jag vill att jag kan få denna dag lite mer 
lugnt och stilla. Jag behöver återhämtning.
 
 
Kom nu Bee nu skall vi fara mot Huddinge och till jobbet. Jag
är redo för denna dag. Det blir en väldigt rörig dag. Jag 
blev lite snurrig och det var inte så bra då jag vill
bara ha det lugnt. Jag hoppas att
eftermiddagen blir bättre för
mina kollegor.
 
 
Han med att träffa både
Catharina och Inga, skit kul. Jag
har farit runt som en virrpanna och försökt få
mina fall rapporter på print, men det fungerar inte. Jag skall i väg
nu, mot Camilla och sen ner till Salem. Jag skall klippa mig, Camilla är så
snäll och fixar det. Så nu sitter jag i stolen i frisörsalongen i Salem. Världens bästa
frisör för mig. Så kommer man ut, jag och Camilla så fina så.
 
 
Efter detta skall vi kolla in lokalen för i morgon, det kommer att vara
i Salems kyrka vid gamla Södertäljevägen. Det kommer att vara
så bra så. Lite har man fixat så det blir lättare för Lena
Karlsson i morgon då hon skall fixa kaffet och
så innan folket anländer straxt efter fyra.
Dukar och ljus med lite små
pyssel är på plats. Då så.
Klart
 
 
Nu tar jag herr Karlsson och
åker hem, det skall ätas hos mormor i
dag. Vad skall jag bjuda mamma och pappa på?
Korv och makaroner säger Linus. Ja det kan ju gå bra, vill du
ha det också? Jag kan ju ta köttbullar och korv, ja det går nog bra. Så vi 
stannar på ICA i Solbo och handlar. Sen skall vi åka hem. Det blir lite så där
bra soldag i dag med lite blåst. Men solen är framme och det är det som räknas. Jag gillar 
solen så jag skall njuta lite.
 
 
Så nu skall vi fixa middag och så skall vi se till att mamma och pappa får god mat.
Och gissa vem som kommer mer? Jag vet säger Linus, Ukki ... Ja det gör han
han kommer efter sex tiden. Det blev tårthämtning för Thomas så han fick
ingen middag hos mig, det var ju tråkigt, jag hade handlat så det
skulle räcka och då blev det så att han blev utan. 
Ja ja jag hade min dotter här i alla fall.
Och Linus så klart.
 
Nu har dom åkt hem och
gubben spelar så jag kan bara sitta 
ta det lugnt och invänta kvällen och natten.
Drömmar och tankar är i full gång.
 
 GOD NATT
  HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0