Lida och gravar

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.40
 
 
181007
 
 
 GRATTIS
 
  Birgitta & Britta
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag skall nu göra denna dag till ett litet äventyrs dag.
Skall man pröva att gå ut och se var världen gör för gott i dag?
Jag skall promenera lite på Lida med min man och se om detta går
bättre än i går.  Jag tar först min sedvanliga frukost och sen skall jag nog
kolla läget och få till min dag. Hoppas på en välbehövlig skön dag.
 
Solen kommer fram och det blir en så fin dag att promenad på Lida är att 
göra. Matsäck men kaffe och mackor, dricka och oss själva. Ja det
är vad det blir. Jag är så glad att solen är framme. Det är
varmt och riktigt skönt att man njuter som fasen.
Kort från Lida och vår promenad
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Himlen klar blå och vår dag var så härlig.
Nu skall man i väg till Skogskyrkogården
och hälsa på Greger.
 
 
Då är det raka vägen till Botkyrkakyrka
till mor & far
 
 
Även Pia får ljus av mig 
 
 
 
Allén mot kyrkan och andra hållet.
 
Väl hemma igen så skall jag planera middagen.
Tjockkorv, potatis och pepparrotssås.
Det är jag och Ari som äter
först och ungdomarna
senare.
 
Så är det kväll och TV tittande men lite för seg i knoppen.
Jag hoppas att det är bra på tv 4 för då kan jag ligga i sängen
och titta. Det är ett skönt ställe att titta på TV:n. Jag kan ju somna vet ja.
 
GOD NATT
    HAKUNA MATATA
     Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0