dagen som blev till katastrof.........

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.38
 
 
180921
 
 
 GRATTIS
 
Matteus
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
   VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är så att jag skall upp nu tittar på klockan och inser ,
nä lite tidigt 03.45 . Lägger mig igen och försöker sova lite till.
Det går inte så bra, tror jag somna ett par minuter för att vakna igen, 04.36.
Mitt alarm går på 04.30, ja jag har lovat köra Juhani. Han börjar sex i dag. Han kan ju
inte åka natt bussen och sitta på jobbet 40 minuter, han har inte betalt för det. Nu skall jag
ta mig en frukosten small efter morgonstöket. Jag är redo min son är du??
 
 
 Ja då är det Västberga nästa som skall avverkas, alldeles tomt med bilar.
Lämnar av Juhani 05.40, då skall jag hem då. Det är lite fler bila nu,
men långt i från köer. Jag kör ner till Camilla för att hjälpa
henne med Linus när hon skall jobba. Jag möts
av en upprörd och ledsen Camilla.
Thomas springer runt letar
efter sin plånbok.
 
 
Jag får då reda på
tråkiga saker, oj detta är
inte bra, detta är ju skit och piss.
Jag kommer att vara helt sänkt när denna
dag är slut. Jag hoppas att jag kan få rätsida av detta.
Jag är tvungen att hämta hem Juhani, han är så knäck efter
meddelandet av sin syster. Nu är det mer bila längst E4 till Västberga.
Plockar upp min ledsna son, åker åter till Camilla. Vi kommer överens att
jag tar Camilla till Tullinge. Juhani stannar kvar med Linus tills grannen
kommer och tar hand om Linus så han kan komma till sjukhuset.
 
 
Hela dagen har jag tröstat andra och försökt bita i hopp, på sjukhuset var
det svårt, väldigt svårt. Efter 5 timmar i stor tung sorg är det nu dags att komma hem.
Bearbeta mina tankar och se vad som kan göras. Jag är så sjukt dålig att inte bli ledsen,
jag kan gråta för allt och nu hemma på min kammare kan jag äntligen få släppa ut all min
sorg, fan det gör ont.
 
 
Kommer bara lägga mig på sängen och känna sorg över hela min 
dag och över att mista en familjemedlem.
 
GOD NATT
    HAKUNA MATATA
    Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0