Fika med Camilla och yoga i dag

SUPER FARMOR BLOGG
V.38
 
 
 
180920
 
 
 
 GRATTIS
 
Elise & Lisa
 
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är åter igen ny dag.
Efter en bra natt men en tidig
morgon är jag nu på G med mina morgon
rutiner. Är en smula hungrig så jag vill gärna ta min
frukost först. Den kommer att sitta som en smäck i magen,
läser nyheter och har lite koll på Facebook. Här händer det saker ibland.
Jag hoppas att det är positiva saker så min dag kan fortsätta rulla på som jag vill.
 
 
 
En liten kaffe på frukosten sitter alltid bäst på morgonen, de kaffet
smakar så gott att man svimmar av, tamefan. Njuter av det också. Så
skall planera min dag, Ashani går iväg till bussen och Juhani planerar hur
han skall göra i morgon bitti, herre jävlar jag börjar sex på morgonen, det är jobbigt.
Min buss tar en timme och jag måste åka 05.03 för att hinna, eller jag kommer sent då.
Jag kan ju inte ta nattbussen vid 04.00 Ja vi får titta på bitarna.
 
Nu skall jag njuta av kaffe numer två.Det är inger som skall stressas på eller så.
Då är det lite dags att bege mig till Brinken, skall vara med Linus medans
Camilla är hos sjukgymnasten, Hon har ju något galet i sin höft som
hon fick en kortison spruta i för ett par dagar sen. Men den vill
ju inte ge sig. SLE är jobbigt. Nå väl här kommer kaffe 
igen så det är ju bara att njuta. Jag och Linus 
kollar lite på TV och sen tar vi en
sväng ut. Njuta av solen.
 
Camilla kommer tillbaka
inom en timma så då är det kaffe igen.
Vi planerar lite lunch och så kollar vi på TV
och lite soft. Har inga planer direkt. Jag skall handla
innan yogan så det är bäst att bara glida iväg då. Lite så där.
Tankar Bee och handlar lite på ICA. Skall hämta paket men det få vara tills
nästa vecka. Konstigt men det var galet med detta paket. Varför skall jag betala nu
när man alltid får en räkning? Det är ju lite lättar att beställa när man har några dagar på sig.
 
Skit i det hem med sakerna och så kommer jag upp, ställer in middagsmaten i
ylen och sen är det bara att åka till yogan på Aleris. Underbart är det
och skönt är det. Jag kommer att vara så trött efteråt. Jag
kommer att vara så återhämtad i morgon. Underbart.
Det är strul med parkeringar och det är bara att
ställa sig där det finns plats. Vad annars 
skall man göra?
 
En timme senare är
vi klara och jag åker hem till
mig för att fixa middagen till oss. Det blir
stuvade makaroner och korv. Men när jag kommer hem
så går ungdomarna ut? Men middagen då? Vi skulle ju äta det visste Juhani.
Så jag gör värdens mat och får äta själv i min ensamhet. Ungar!! Ja har T`V:n som bra
sällskap och det känns så bra kan jag lungt säga. Ingen som springer runt eller snackar. Min
man ringer och vi snackar lite, han kommer hem i morgon. Jag skall se Idol från miin säng.
ja jag somna där sen.
 
GOD NATT
    HAKUNA MATATA
     Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0