fixa intyg

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.36
 
 
180907
 
 
 GRATTIS
 
Kevin & Roy
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter min konstiga natt där jag har varit uppe tre gånger
för att jag har en känsla av oro och inte kan ta på den undrar vad
som händer. Jag tror inte det är något speciellt utan hoppas bara på att det är
lite så där orolig sömn bara. Jag har tittat i hallen och ungdomarna har kommit hem,
deras skor står där så då är det lugnt. Jag skall nu ta mig min frukost och släppa detta.
Kan vara en bra ide.
 
 
Läset att Burt Reynolds har somnat in. Ja det är allt fler och fler av de gamla stjärnorna som går bort.
Man kan bara fundera på vem som kommer sen. Det är så det är och kommer att bli, Det är
jobbigt att läsa att det har varit sjuka en längre tid, idealet är ju att man läser att 
någon bara somnat in. 
 
Vila i frid 💓
 
En kaffe och några samtal innan jag åker till jobbet och får tag i mina
papper som jag behöver nästa vecka. Det blir så bra hoppas jag.
Så nu kommer jag att åka då, det är lika bra att få det
överstökat. Parkerar och går in, till Eva O först.
Jag ber om mina utbildningspapper,
kursintyg och så.
 
 
Medans hon tittar så
hälsar jag på inne på A och
även B sidan. Pia jobbar i dag och det
är bara att hälsa på och höra hur de ha det.
Jag tar en kaffe med Pia och så är det  Evas tur igen.
Men inte har hon några papper till mig inte. Skall jag behöva fara
runt och fixa dom också. Det är inte bara journaler som är spårlöst borta,
även kurs- utbildnings intygen.
 
Ja jag plockar ut de papper som är skickade till mig för att läsa innan mötet 
på fredag. Jag pratar med Catharina och hör om man kan få referenser
av henne. Det kommer att gå bra. Jag får även nr till Elisa, jag
hoppas detta kommer att fungera. Ja nu skall jag
hem för att kolla in läget lite få distans.
 
Planerar in att prata med
personalavdelningen på måndag.
Ja jag tar lite lunch och sen läser jag lite
på papprena om delegering. Herre min ge detta kan jag
Skall inte vara så svårt, blir bara så nervös. Ja så ringer jag
till Camilla, bjuder du på en stå fika? Jag skall sen iväg och handla till
middagen. Så det kommer att bli bra.
 
 
Jag och Camilla kollar lite smink, hon behöver lite så hon beställer från YR
Jag hittar också tvål till Ari min ingen vanilj till mig. Attans också. Då
så nu skall jag till affären lite korv, köttfärs, mjölk, yoghurt,
smör, bröd, frukt och godis. Nu hem skall ta mig en
kopp kaffe, eller jag väntar till Ari kommer.
Jag hör Joline´s resväska, en på hjul.
Så det ör bara att förbereda
sig.
 
 
Här kommer dom nu Ari och
Joline, hon är glad och upprymd. Ja vi
sätter oss i soffan och planerar för kvällen. Det kommer
att vara filmkväll och godis. Men det skall då bli mat först det vet alla.
Godis tar vi i kväll. Så Ari gör maten och det blir stroganoff. Gott kommer det att bli.
Jag undrar bara lite hur det kommer sig att hon inte är så hungrig, hon har ätit en korv på
vägen berättar Ari. Så smart Ari tycker jag då.
 
Ja ja det finns godis och frukt så det skall nog gå. Juhani och Ashani kollar
fram en film. Det blir en. Den handlar om en flicka och en robt. Rätt bra
får jag säga, Joline gillade den också. Så nu är den slut och jag
sätter på lite Trolls. Hon somnar sen. Jag lägger mig i min
säng och Ari sätter på en film. Jag somnar.
 
Nu är problemet den att jag vaknar
23.30 och är klar vaken vad gör jag nu?
Jag kanske skall spela lite kort det kan trötta
ut mig.
 
Got gott 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0