Hur fel kan det bli

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.35
 
 
180901
 
 
 GRATTIS
 
Samuel & Sam
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 
Jag har en lördag med min man och vad vi skall göra
är definitiv inte bestämt ännu. Jag skall äta min frukost och sen
tar jag en dusch så att bestämma något på tom mage är inte min grej så
han får  allt vänta en stund. Jag hoppas att det inte blir regn i dag, det skulle ju vara
alldeles konstigt. Jag hoppas att det är så bra väder som det kan bli denna första september dag.
Jag gillar ju sol så kan det komma fram lte?.
 
 
Nå väl lite frukost på detta sitter som en smäck, läsa lite nyheter och
så börja dagen . Det låter som en bra morgon så nu är jag på G.
Ja det blir inte så bra eftersom Ari då går i taket när
jag säger att jag INTE vill ha en ångdusch i 
vårt nästa boende. Det är bara han
som skall bestämma, han skall
ha en ö i köket, han
skall ha de han
vill ha.
 
 
Jag känner att detta fungerar inte längre.
Jag är så ledsen så besviken, han sitter och gnäller och
tycker en massa, men vad som är sanning i de hela, ja det är inte mycket.
Ja jävla vad less jag är på allt, tror jag skall skaffa mig en etta och bara bo själv.
Har ingen som helst lust till detta, jag exploderar snart redigt.
Jag försöker hitta en väg för mig att ta mig genom dagen, jag spelar kort,
jag vilar på sängen inget hjälper jag är så sönder i hjärtat. Jag tar
mig ut och kör till Willys för att handla. Där kan jag gå utan 
att se vad han gör eller är. Jag kommer runt och 
skall betala, avstämning, så klart.
visserligen bara tio varor.
Grönt och klart.
 
Så hem igen,
då är han inte hemma
han har tagit bilen och så är
han borta. Lägenheten är tom det är skönt.
Jag lägger mig på soffan och ser på tv med en kopp kaffe.
Jag tror att han kommer senare det är ju trav. Jag tittar i alla fall på tv
hela eftermiddagen.
 
 
För bereder lite middag med lax och så. Skall sätta in laxen i ugnen om en stund.
Potatisen skall koka längre så det blir ett senare moment. Jag tittar på tv och
fortsätter hänga i soffan. Inget annat blev det i dag och ärligt jag skiter
i det. Jag är så trött på att göra som alla andra vill, jag har 
också vilja och det skall respekteras.
 
Middag är klar och det blir sen mat, jag skiter i
det och fortsätter min kväll vid tv:n
Stilla kväll blir det.
 
Got gott 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0