Känner mig lite små stressad.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.36
 
 
180906
 
 
 GRATTIS
 
Lillian & Lilly
 
 
DAGENS  CITAT
 
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej,
Jag skall starta med att berätta om min morgon.
Det är ju lite ovanligt att jag vaknar väldigt tidigt, jag är
en morgonmänniska. Men det är ovanligt att jag sover längre. I
dag vaknade jag 06.05 ock känner mig pigg. Jag tar min dusch i besittning
och njuter en stund av den. Varmt vatten och känslan att bara stå där, magiskt.
 
 
Ja det skall ju ta slut någon gång detta också. Klart så man kan torka av sig, hänga på
min morgonrock och gå ut i köket för att fixa frukost. Yoghurt, musli intas först
medans jag läser nyheter. Allt som det skall, min morgonrutin. Jag tycker
det är skönt att kunna läsa lite och inte vara stressad. Det är bäst så.
 
 
Skall nu njuta av ett ny kokat kaffe och en smörgås. 
Jag har lite att skriva och maila så det kan jag göra nu.
Det är rätt bra att kunna göra saker medans jag äter frukost.
Man mår mycket bättre när maten tar lång tid. Den skall njutas av.
Ja då är det klart och jag skall nu i väg. Kommer att få mitt möte och få
mina papper från personal hälsan. Så då skall vi se.....Blir det rätt nu eller??
Nä hä dom skall en läkare eller SSK på Feel Good ta fram när jag har skrivit på ett
medkännande att de får plocka ut mina papper.
 
 
Så jävla typiskt, inget kan gå som jag vill. Jag känner mig så jävla ledsen. Kan jag inte bara få
mina papper? Det kan inte vara så svårt, jag vill se alla provsvar och vem som har beställt
dom. Så vad nu? Jag skall kontakta Feel Good och skriva på ett papper. OK då var
detta lite onödigt men nu är det gjort. Så kan jag träffa Sussi hemma då. Vi
tar en lunch, pizza i Tuna. En kaffe på Brinken innan jag skall till
yogan och Sussi till Norsborg.
 
 
Ja se detta blir nog bra, skall till jobbet i morgon och
plocka ut papper och även från min mail. Det blir ett väldigt rännande
här tycker jag. Jag kan ju lika bra ta in här. Det är  i morgon i dag skall jag nu
till yogan. Njuta och känna mig så till freds, skönt. Andas in ..... andas ut ......
 
 
Middagen till mig vart inte så mycket, jag kommer att bli den där damen som inte äter.
Jag tar en smörgås i ställe med kaffe så nyttigt eller hur. Jag skall i alla fall kolla
på film i dag Adventure ettan är det nog. Så tar plats i min säng och så
kommer filmen.
 
Hej igen är uppe och funderar på varför.
Klockan är 0210 och jag är orolig.
Varför??
 
Lägger mig igen.
 
Got gott 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0