handla present

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.38
 
 
180919
 
 
 GRATTIS
 
Fredrika
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
   VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
En liten sak som förbryllar mig är att termometern visar så
många grader mer uppe på höjden, det skall väl inte
skilja så mycket. Det är 16 grader i dag just nu.
min termometer visar hela 20 grader.
Bör det inte vara lite kallare
här uppe? Eller tänker
jag nu  fel?
 
 
Vilket so
så är det sol i dag och
det uppskattar jag som har mindre
värk då. Så jag skall knalla på en promenad i
dag, jag är så slapp och så seg att jag måste mentalt fixa detta. 
En liten runda i dag och en längre i morgon. Hur smidigt som helst.
 
 
Men jag skall inta min frukost först. Läsa lite och se morgonen ta fart.
Det är ett par samtal som jag skall fixa. Så det blev klart, då kan jag ta mig
till Moraberg och handla på Stadium outlet till min son. Hittar en hoodie som kan
passa. Priset är ju inte vad jag har tänkt mig, men jag frågar lite så var det ju lite
rabatt på den och så kunde jag då köpa en t-shirt också. Då så skall jag till Leklust i
Weda och se om man kan hitta en väska som Joline vill ha. Det betyder att jag börjar med
julklappar nu. Konstigt det känns då.
 
 
På vägen hem stannar jag till vid Benevento och fixar en sallad som jag och Camilla delar på.
Jag tar alltså en lunch med henne, hon vabbar med Linus nu efter op. Han skall väl 
börja på måndag nästa vecka tror jag. Denna gång har dom delat på den för att 
slippa bli knäppa. Är frustrerande när man inte kan ta bort de onda. Nu
är han piggare, låter annorlunda och har 27.9, 38 i feber vilket
man skall hålla koll på, högre feber är tecken på
infektion i såren i halsen.
 
 
Men en så länge jobbar hans kropp
bra och det kan bli super till slut.Han äter lite
nu och dricker relativt bra. Det ser lysande ut och jag
hoppas att över helgen piggar han på sig mer. Så det blir bra
detta nu. Ja men lite kaffe på detta så är allt bra. Jag njuter av en kaffe och
sen lite soffhäng. Camillas soffa är bättre än min soffa. Hennes är bred och skön.
Jag hänger kvar här till 15 tiden, skall hämta packet från ICA och handla lite potatis-
gratäng. Sen hem och se vad för något man skall laga till den.
 
Mina ungdomar kommer sent så det är bara jag som är här och det är både tråkigt och
skönt. Jag kan göra hur jag vill och jag kan se på vad jag vill. Allt som det skall och
som jag känner att jag vill ha det. Jag fixar middag till mig, dom kan ta sen när
dom kommer hem. Jag lägger mig i sängen och tittar på IDOL. Det
blir lite Maria Lang också. Nu skall jag sova.
 
GOD NATT
  HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0