Taxi, ja kommer

 

SUPER FARMOR BLOGG
V.36
Dag 246 på året
 
 
180903
 
 
 GRATTIS
 
Alfhild & Alva
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny vecka, ny dag och massa nya utmaningar.
Har en härlig solig dag med 12 grader ute, jag skall börja
min dag med frukost och se till att ha en lugn och skön dag, som alltid.
Ja det är bara att köra på och hoppas på en bra dag. 
 
 
Jag tar och läser lite för att se vad som händer, jag måste
vara uppdaterad om allt. Ha ha nä det är inte allt som 
fastnar heller. Jag tar in det som jag känner är
viktigt för mig. Det är som när man röstar.
 
 
Landstinget är det de parti som gör allt bra 
för vård och omsorg så klart. Kommunvalet är det ju de
partiet som gör bäst för din kommun där du bor. Och så är det ju
riksdagen och det är väl de partiet jag vill skall styra Sverige. Det är ju logiskt
tänkande som gäller. Jag behöver ju ha alla dessa val och veta vad som kommer på rätt plats.
 
Ja det är nästa helg, nu är det måndag och dagarna springer på det är redan dag 246
på året redan. Fatta att det bara rullar på, det var inte alla länge sen det var
dag 100 eller dag 50. Det är otroligt vad det går fort. Hala sommaren
är förbi och vi har som jag har nämnt tidigare en skön Brittsommar,
en höst med sommarvärme på dagarna. Ja det är riktigt
fint och faktiskt mysigt.
 
Ja tror att det blir dags att åka till Haninge nu,
skall plocka en tjej därifrån. Inte en vem som helst,
utan min svärdotter Ashani. Hon skall hem och jag plockar henne, 
det är OK jag måste röra på mig jag kan inte bara sitta och slappa. I morgon 
skall jag fixa intyg till jobbet. Det blir kul tror jag, säga hej till kollegor och få längta lite.
 
 
Juhani är med till Haninge och vi skall också ta en lunch på vägen hem.
Det är bra för nu är jag hungrig som en varg.. En happy meal med nuggets.En paj
till kaffet. Så strålande det är då :) Jag skall köra Camilla till massage i Salem det blir ju kul
hinner jag handla och sen skall vi hem. Middag på Brinken korv stroganoff, mums.
 
 
Det blir en lugn och skön kväll hemma i min lugna vrå.
Här kommer jag bara stilla sitta och se på tv.
 
Got gott 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0