Till slottet

 
 
 
SUPER FARMOR BLOGG
V.36
 
 
180907
 
 
 GRATTIS
 
Alma & Hulda
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter min jobbiga natt är jag åter på fötter och skall se till att
allt skall rulla på. Jag har nu Joline hos mig och vi skall
åka in till slottet i Stockholm i dag. Hon skall 
promenera och se hur fint slottet är..
Men först skall vi ha en
morgon med lugn.
 
 
Frukost,
min fina goda frukost.
Här skall jag nu inta denna och få
en stunds lugn och ro. Så låt mig nu få ta tag i
denna dag, Jag startar med lite läsning av nyheter.
Det är ju slutet av val extra också. Det är i morgon vi skall
välja. Så det kommer att vara massa skrivet om valet.
 
Så då skall vi fixa oss och sen skall vi ta oss vidare.
Dokumentation kommer här i kort. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
Så nu är det bara kväll och vi skall hoppa i säng.
Kul dag och Joline är nöjd 💕
 
Got gott 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0