Då är det måndag igen.

 
 
SUPER FARMOR BLOGG 
Vecka 16 dag112 på året
 
190413
 
GRATTIS 
 
Artur & Douglas
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är en ny morgon , jag skall ta lite frukost. Min dag kommer 
att starta mes en slapp dag med Eva. Vi tar kaffe och
snakar.  Sen skall till Fredriks hus och så blir
det att titta på när barnen och UKKI åker
med skotern. Kort kommer att
komma senare när jag
kommer hem.
 
Korv grillning 
blir det också. Ari är
nöjd med  dagen. Jag tar kaffe
med Eva, Nea, Ina, med en god bulle.
Jag njuter av min goda kaffe. Nu skall jag 
allt försöka ta mig hem. Eva skall jobba  natt
så det blir en lugn kväll.
 
Jag hoppas på det men då kommer hela familjen.
Vi blev 8 vuxna och 7 barn, två hundar  vilken
sön tillställning. Mat till all och så är
det var det massa liv. Jag känner
mig lite trött.
 
Bara natten kvar.
 
GOD NATT 
 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
 
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0