Hela dan på jobbet.

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190427
 
 
GRATTIS 
 
Engelbrekt
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Då har jag maraton passet framför mig och så här ligger det till,
jag bara hatar detta kit pass för det är inte kul någon stans.
Att jobba med dementa människor är krävande och
helt uppslukande, att jobba ett pass på 14
timmar är helt crazy . Det kan inte
vara okej från fackligt håll.
Detta måste jag
undersöka.
 
 
Nå väl till min
morgon och min frukost,
skall lägga energi på den i stället.
De andra är ju bar som det är, och det är
ju så det ser ut här och nu, även fast jag inte gillar det.
Så då skall jag packa i hopp mig och fara till jobbet. det är bara 
att bita i hopp och hoppas på lite ledighet.
 
 
Då så vad kan man nu tänka sig då? Ja det är ju bara att göra det
jag skall och så låta dagen rasa på. Ett ta upp boende, två
ge alla och var och en en helig morgon,  det är
relaxmusik som jag bjuder på, det är bara
att njuta. Det gör dom hela
förmiddagen.
 
 
Så då kommer lunchen och
alla är på plats även min kvälls kollega,
så kör jag lunch men Pia och Inga så kan man återgå
till kvälls göra. Eftermiddags fikat, och så såning om middagen.
Kvällen skall planeras och så är allt klart.
 
 
Min dag har nu tagit slut, helt makalöst bra.
Hemma är det bara att göra en kvällsrutin och så 
är det sängen, känner mig död.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0