Hem, jobb

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190426
 
 
GRATTIS 
 
Teresia & Terese
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Upp och in i duschen, skall allt försöka fixa lit
med packningen, jag har en förmiddag i
Ära för att sen ta mig hem. Är uppe
med gubbe som skall åka till
jobbet strax. Då är det
hundar och jag
kvar.
 
 
Frukost
är på G och det
blir lite stressat i dag,
ingen sol uppe än och det känns
ju inte så kul. Vill ju ha massa sol på mig så jag
blir varm och kan känna att det är behagligt att sitta ute.
Nu är det bara kalt, redigt kalt.
 
 
Tar en promenad med hundarna och är rätt nöjd med det.
Det är lite så att man kan känna sig lättad, ingen
smiter. Och vad händer nu då? Taizon
smiter så klart. Fan för hundar. Att
se till att han inte  skall
dar är hur jobbigt
som helst.
 
Då är det lite
sol så jag kan värma
mig en smula, vädrar och
njuter av kaffe. Så går tiden och
nu kommer Jimmie och Nea med barnen.
Det är bara att vänta in min tid så jag kan åka mot
jobbet också. Fixa te till dom och så snacka ute på verandan.
 
 
Då så mot jobbet och man kör i lagom fart. Väl
på jobbet så är klockan 13.35 så det var bra.
Kvälls pass med Yasmine skall det bli.
Det kommer att gå galant. Pratar
lite om det jag har läst i boken
om dementa människor, hur
det påverkar och de
olika stadier.
 
En spännande
läsning och ett väldigt bra
och intressant ämne. Man lär sig
massor.Nu skall man bara hoppas på
det bästa, Allt går bra och jag är nöjd, fredagsfikat
blir senare till middagen och så kvällsfikat. Nu skall jag
då bara göra det sista,  Tack för i dag. Hem och sova.
 
Det är något med min rygg / höst jag känner att det inte
fungerar så bra. Vad är det som händer? Jag kan
inte se att detta blir bättre, går försiktigt så det
inte kommer snett.  Väl hemma min
man sitter och spelar.
 
Skit i det nu måste jag sova.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0