Marknad

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190421
 
Påskdagen
 
 
 
GRATTIS 
 
Annelie & Annika
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Att vakna tidigt bara för att det är ljust inge rolig sak.
Jag hoppas denna dag blir lika fin som gårdagen.
Jag hoppas att det blir sol och varmt. Älskar
solen och värmen, sommar varmt, vår
och höst kan vara fina också. Ja
och vintern också, men jag
föredrar  sol och
värme.
 
 
Skall njuta av
min frukost nu så
min dag kan börja. Sol
och fem grader. Det ser lovande
ut. Solen skiner och det är 5,4 grader och
så mysigt. Det är då bara att fixa till detta så jag
kommer ut en stund i dag. Ja just ja vi skall äta hos
Camilla i dag. Det blir kul tycker jag.
 
 
Men man kan ju ta en liten promenad och fixa med lite saker i dag.
Har ju lite så där ...trött i huvud känsla i dag, känns inge bra
vill jag lova. Jag och gubben bestämmer oss för att åka
till Enköping, marknad där. Kan vara skoj.
 
 
 
 
Glass från Rättviks glass Strängnäs
 
Det blev en fin dag trotts blåsten, nu skall vi bara invänta
ett par timmar så skall vi äta hos Camilla, det blir gott.
Det är månader sen vi åt tillsammans, ett
återkommande som vi har,
hon och jag.
 
 
 
Då är det bara
att fixa eftermiddagen så
där lugnt och stilla. Kollar lite TV
och så så fikar förstås. Jag skall handla,
jag behöver mjölk och smör, det är nästan slut.
Så det var ju bra inga konstigheter här, Juhani vill följa
med till Camilla, kul tycker jag.
 
Jag ringer henne då hon inte är hemma utan det är då lite för att
kolla att de kommer hem så vi kan komma, det är lite
sent och dom är sena. Vi kan skuta upp vår
middag tills i morgon. Det blir mindre
stress för er. Bra ide tycker
hon så det är okej.
 
 
Då skall jag fixa
middag till oss, tur att
vi har korvsoppa kvar till mig
och Ari., Juhani tar makaroner och
korv, fixar matlåda också. Så har vi en film
kväll om en trollkarls lärling. Helt otroligt bra film.
Juhani vill ut och köra så vi kan hämta Ashani.
 
Ja ha ja när då?? Klockan 23 Va fan, det är skit sent ju. För
denna gång , jag är ingen chaufför. Men jag missa ju
smöret när jag var och handla så då kan jag
handla det. Ashani  är i Skärholmen
så det är  väl bara att set till 
att hon kommer hem.
 
Då så Ashani är hemna och så
är det bara att lägga sig 
och sova.Tackar för
denna dag / kväll
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0