Sista dagen på semester

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190417
 
 
 
GRATTIS 
 
Elisa & Elis
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Nu skall jag ta och få i hopp dessa sista dagarna i Haparanda.
Det har ju varit skit jobbigt med internet och jag har i alla fall
nästan fått ordning på allt. Detta är en dag då vi åker till Finland.
Jag skall köpa presenter till Haylie, Jolin och Jack. Det blir lite så där
vad köper vi?? Men till slut hittar jag  saker. så det är klart.
 
Tar oss tillbaka till Sverige men stannar  på 
et fik och fikar. Sen är det Hedenäset som gäller.
Barnen åker skoter och vuxna äter mat. Det är trevligt
alla Kangastie barnen var där, sakna bara en. Helen hon har ju
flyttat ännu längre bort upp mot Kiruna. 
 
Så det är bara att köra på dagen.
Kvällen kommer och vi skall sova så vi kan åka i morgon.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0