För sova sig...inte bra

 
 SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190403
 
 
GRATTIS 
 
Ferdinan & Nanna 
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
För sov mig.
Vilket skit, stress. Slänger i
mig lite yoghurt. På med kläder, borsta
tänder och så i väg. Hant till jobbet i alla fall och det känns
bra. Nu skall vi få vara tre stycken i dag, jag, Christina och Yasmin.
Hur bra är inte det?? Jag hoppas hela dagen kommer att vara i de lugna tecknet.
 
 
Lite saker med läkaren blev det och det känns bra att få
vara med här. Det är inte alls något konstig för mig,
jag gillar att få vara med och höra vad som
händer. Man lär sig alltid något nytt.
Det gör man alltid. Varje dag 
kommer alltid något.
Och det är bra.
 
 
Så nu skall
jag åter igen ha min
lunch och det kan vara skönt
med en rast. Men det är massor att göra
så jag hoppas det kommer en liten fika senare,
den vill vi inte missa. Jag tar min eftermiddag i besittning
och sen kommer en höjdpunkt som är högläsning. En av boendes man
läser ur en gammal bok om Nils Holgersson. Det är andra gången och det är så kul.
 
Alla sitta och lyssnar och det är helt otroligt. Man känner att det
är så lugn stämning och det är så vansinnigt, hoppas
att den stämningen är kvar hela kvällen.
Jag slutar nu klockan 15 så jag
skall bara plocka upp
Juhani efter
jobbet.
 
 
Handla
mat och sen hem,
det blir falsk Walevska 
det var ett tag sen vi hade den.
Kan vara gott och Juhani äter den så
det är så det blir. Min man är hemma när jag
kommer och det är ju skönt. Då kan man fixa middagen
på en gång. Nu kommer kvällen och jag skall sova om en timme drygt.
Känner mig så tung i huvudet.
Då så kort och snabb blogg för dig att läsa.
Kan vara skönt och roligt att
komma tlllbaka.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0