Varför sova??

 
 SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190410
 
 
GRATTIS 
 
Ingvar & Ingvor
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Att gå upp tidigt när man har sovmorgon ÄR inte kul.
Jag känner att det är fan så jobbigt att bara vara
till här. Natten har varit bra och jag känner
mig okej. Det gör mig glad och jag kan
fokusera på min dag.
Den skall börja
med att jag tar mig ner
till tvättstugan.jisses vad tvätt
det var i dag. Ja på med dessa saker
sen upp. Nu kan ja fokusera på min frukost.
Det är något som kan vara bra de. Liten stund av
härlig ensamtid i tystnad. Så underbart. Jag får massa ljud
senare så jag kan lugnt sitta i tystnad ett tag. Jag vill inte ha ett
störande knyst.
 
 
Så nu skall jag ner och hänga tvätt. Det är ju bara att fixa.
Det är väl typiskt att hissen skall stå igen. tre gånger i
dag. Ja ja nu skall jag ner och hämta upp
allt och som vanligt är det INTE
torrt. Jag blir så less. Kan
dom inte fixa tork
rummet?
Dusch, lunch
och stress i väg med
Bee till Huddinge. Jag skall
jobba, men vänta nu. jag börjar inte
ett, va fan jag börjar ju två .... Vad gör jag
här nu???? Snacka om hjärnsläpp. Ja ja jag kan ju
fika på jobbet och bara vara lite lat ;) det funkar nog inte.
 
 
Jag träffa på SSK Kicki utanför jobbet så jag han med att kramas lite :)
Det kan alltid ge energi till kroppen :) Så kan man alltid krama
kollegor och samordnaren :) Det finns många som kan
få kramar av mig :) Mina boende så klart.
Ge en kram till världen, den kan
 behöva en :)
 
 
Så jobbar jag
på och så kommer Yasmin
så det är vi i kväll :) Det blir strålande,
hon är en väldigt duktig tjej som jag jobbar med :)
Så det blir utmärkt :) Min rast och så middag till boende.
Yasmins rast och min disk :) Så är det kväll och vi kommer att
sätta rotation på kvällen många i säng och jag slutar. Hej och hå :)
 
 
Kommer hem och vad är nu detta? Jag har en sovande man i min säng :)
Jo det är min man men va fan .. han sover :) Varför skall han åka
hem 10 mil om han är så trött? Bättre att sova kvar, när 
skall han börja med projektet ? Eller blir det inget?
Vad är det som skall hända eller inte
hända?? Nä en kaffe och så
skall jag sova.
 
 
Tack för i dag :)
Du är åter välkommen
att läsa på min sida i morgon igen :)
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0