Ortoped i Skärholmen

 
 SUPER FARMOR BLOGG 
Vecka 15, dag 98 på året
 
190408
 
  
GRATTIS 
 
Nadja & Tanja 
 
 
DAGENS CITAT 
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hoppas det är lugnt med dig denna nya vecka,
skapa allt du vill göra. Så magiskt detta
är. Man har en dag, en vecka som
man kan forma som man 
vill. Ja det är så
 
 
Dock kan det stå
på ända om något inträffar.
Men i det stora hela är det du som
skapar din dag, kanske planera något bra,
fika med en kompis eller ha en vilodag, eller titta
på en bra serie. Det är din dag, du skapar den.
Jag skapar min dag och den inleds med en dusch och
nu är det frukost. Det är så att min lur åter igen har
stängt av larmet men det är OK jag har tid. jag
skall vara på Klinik 4 närmare 11, så det
är ju bara att fixa och jag hinner det.
Jag skall förs njuta av min
morgon.
 
 
Då så nu skall jag mot
Skärholmen och min läkartid, jag går
nu hos en överläkare på ortoped mottagningen ,
klinik 45,Skärholmen. Kommer dit och det är bara för mig att
vänta på min tid och se vad som kan göras. Han frågar vart jag har ont
nu och eftersom det var höger ben låret och vristen, fick kortison i låret sist så då
skall det väl vristen nu då.
 
 
Han klämmer och trycker satan vad det gör ont. Detta borde vara olagligt.
Nå väl fram med sprutan och så är det bara hä in kortisonet.
Vilken svullen fot jag fick, herre jävlar, och så klart ont.
Nu är det ju bara att fixa detta så man kan känna
sig frisk sen, tänk att kunna vakna upp
utan smärta. Känner ingen just
nu men, fan sendrag, nej
inte nu jag skall köra
hem. kom igen...
 
 
Jo då 30 kramper
på en time och trettio minuter,
inte så illa. Jag försöker verkligen jobba
på att detta inte är så allvarligt. Men vem försöker 
jag lura? Så jag vet att när jag blir pensioner är jag väldigt 
smärt påverkad. Eller går med rullator. Vilket som för fan. Ja detta
blir fint. Så lite lunch och så massa jobb.
 
Det är inte mycket man kan göra nu svullen fot och så skit jobbigt.
Jag jag får min dag att rulla på och det är då bara att se till
att dagen tar slut så snart som det bara går, typ nu.
Det skall vara bra med vila efter kortison,
det är ju så att den kan vara lite
jobbigt så hej och hå
då kör vi.
 
Allt är som det skall 
och jag kan avsluta min dag som
jag hade tänkt med lite Tv i sängen. det är
bra. Jag tror jag skulle se Stockholmspoliserna, men jag tror
jag somna:)
 
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0