Packa och fixa

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190413
 
 
GRATTIS 
 
Artur & Douglas
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Trotts att jag somna före nio och vakna sent är jag yr
som en kastrull. Trött och på dåligt humör. Jag 
känner mig så konstig, hur skall detta bli? 
Vad kan det vara?? eller är jag
bara yrslig?? Fasen det
är obehagligt.
Jag har blivit
väckt tusen gånger i natt
men det är okej kanske. Jag skall
nu i alla fall hoppa in i duschen efter min
frukost. Jag har inte njutit av den och jag har inte
alls fått en bra start på min dag., men som jag säger, bättre
lycka i morgon eller inte.
 
 
Det är nu hög tid att ta sig ner till Brinken och
hämta Linus och Camilla, vi skall på kalas och det
kan vara så kul Vem fyller år? Jacksson han blir fem år och då
är man stor, enligt Haylie, så det så. Ja det blir lunch och så blir det
kaffe med cupcakes.. Jessica har fixa så goda cupcakes  men nötkräm
som topping och ett hallon.
 
 
Tre härliga barn for runt i lägenheten och dom var överlyckliga.
Dom gilla att se allt som man kunde göra och det var
massor. Tur är väl att kusinerna tycker om att
leka tillsammans. Camilla och Jessica
knalla ut med barnen en stund innan
vi skulle åka hem.
 
 
Vi åker hem och då
släpper vi av gubben först, jag
Haylie, Linus och Camilla hänger på hem
till Brinken. Barnen ville leka lite, då menar jag leka,
dom var sommar skuggan och dom hade ett ägg att passa.
Så kul att se dom. Lite mutter på Haylie när vi skall hem. Men vi skall
handla först, sen skall jag hämta ett par sulor som jag har beställt.
 
 
Maten skall Ashani fixa, gubben spelar på hästar och jag skall
hämta Juhani. Han kör hem och jag vill tvätta han lite,
Bee alltså. Men efter som min son kör han så får
allt han tvätta. Bee blir så fin, han blir
lite glad.Studsar fram 
 
 
Då så nu skall allt fixas innan resan i
morgon. Jag är lite så där ... lång resa. Men 
jag kör inte hela vägen, bara en ett par mil sen kör
gubben, jag kör lite till sen  Nå väl. Jag kommer att skriva lite
varje dag, berätta vad jag gör och vart vi är. Bilder kommer att komma
senare typ i påsk när jag då är hemma.
Så nu skall jag vila
 
 
En semester resa kommer att uppdagar sig här några dagar.
Vi ses då .
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0