Passa hundar och höns

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190425
 
 
GRATTIS 
 
Vega
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är då bara att köra på denna nya dag, jag hoppas det
det blir en fin dag med sol och värme. Det är vår i
luften och det är skönt. Men det kan bli ett
bakslag nästa vecka då där vid
valborg.
 
 
Nu skall jag
njuta av denna dag
så vi kör på. Förs duschen
och på med kläder, det är gräsligt kallt
efter en dusch. Men värmen kommer att stanna
när tofflorna är på. Så då skall jag fixa frukost och njuta av
den. Mysigt. 
 
 
 
Intagen frukost då skall jag packa lite för jag skall ju till Ätla i
eftermiddag. Hej och hå tar och pakar det sista.
Mediciner,  tandborste,  deo och parfym.
Det är så då dagx att ge sig i väg.
Det är skön dag med sol
Och vår värme.
Jag skall
Njuta.
 
10 mil skall
jag köra, det är lite 
Trafik hoppas jag. Ha ha
Vilken blåsning, Tullinge stopp för
vägbygge.  Tar gamla vägen mot Södertälje.
Vårsta ser bra ut, inte alls mycket med bilar. Jag möter
massa men i min riktning är det inga. Men på E4:n, oj stopp .
Jag går på  vid Moraberg , kön släpper där vägen delarsig mot Göteborg och Helsingborg.
 
Nu är det bara många bilar men ingen kö. Så jag rullar på.
Kommer hem strax efter gubben. Så det var bra att
han hann före mig. Vi skall äta något så vad vill
vi ha? Min man drar och handlar. Det blev
hamburgare men bröd.
 
Så var det bara att sitta i
solen, dock blev jag så kall så
det börja värka i benen. Kramper i båda 
benen och väldig smärta, fan inte kul jag ju hatar
detta.  Är inte vad jag vill kan jag säga. Men det är så
vad skall jag göra?
 
Skiter i denna kväll  nu så go kväll.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0