Sista dagen före semester.....

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190412
 
 
GRATTIS 
 
Liv
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hur kalt är det
inte i dag? Jag har
sex minus på min termometer
här i Tuna. Vem ar beställt detta kalla
väder? Jag fryser när jag är inomhus, fatta vad 
kallt det är då för mig. Jag vill inte ha det så här ruggigt ,
jag vill inte frysa det är så obehagligt och jobbigt då jag spänner
alla muskler.
 
 
 
Min frukost gör det inte lättare, inte första delen i alla fall. Kall
yoghurt lite kallt är det. Men efter kallt kommer varmt,
kaffe mmmm gott som tusan och varmt. Då har
det blivit dags att ta sig till jobbet. Jag 
måste ner och skrapa på Bee,
frost på rutorna och så.
Let´s go
 
Då är det så kallt ute att jag måste skrapa rutan,
det är länge sen man gjorde det. Men 
i dag blev det så. Jag hoppas att
det är bara att skynda på.
Ashani kommer och
skall till centrum.
 
 
Jag kommer
till jobbet 07.01 lite
sen men vad gör det jag är bara
trött så det får vara så. Jag hinner jobba i
alla fall. Det är lite så där att man inte vill börja
men så kommer vi i gång och så är vi klara. allt sker
så snabbt. Duschat min tant, pysslat om henne och så är
det lunch. Det är ju fredag så då skall vi ha fest mellan 14- 15
men något händer.
 
 
På 17 minuter efter vi börjar håller man p att plocka av kaffet.
Det skall inte vara mer här.  Det är galet helt galet. Jag 
fattar inte, skall vi inte hålla på en timme? Vad är
då 17 minuter. Herre jisses, jag vissa har
då brott, eller så är det bara så att
dom inte vill vara kvar.
Inte vet jag.
 
 
Jag slutar nu
15 så jag skall hem
vill inte bli kvar hängande.
Jag hoppar nu över detta så jag kan
göra allt mitt. Nu skall jag hem, bara hem till mig.
Skall bara softa och slappa. Men måste stanna på Willys.
Mat till i dag, mat till i morgon och så lite godis.
 
 
Nu skall vi se, vad har sonen fixat till i dag?? Vi skall ha 
pannkakor, ja det kan vara gott eller hur. Jag gillar
det. Så det blir inga hamburgare i kväll de kan
vi luncha på i morgon. När jag, Ashani och
Bee kommer utanför huset kommer
en liten skitunge gående. Hej
farmors tjej. Kommer
du hit??
 
 
Ja säger hon jag
skall komma till dig i dag.
Så vi kan åka tillsammans i morgon.
Det är ju bra Då skall du åka med Bee till
kalla viterklädda norland. Så då måste vi köra på
men denna kväll, jag dör klockan 20.00 skall titta på Let´s
dance. Det går bara bra.
 
Hayli somna men kom till min säng sen så hon skall tydligen sova
med oss. Det är ju så jobbigt för mig men det skall ju gå tror
jag. Så det är bara att köra.
 
GOD NATT
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0