Sista dagen på helgpassen

 
SUPER FARMOR BLOGG 
Vecka 18 dag 119 på året
 
190429
 
 
GRATTIS 
 
Tyko
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Ny dag och sista dagpasset för denna hemska helg.
Jag är helt slut som människa och jag orkar
inte vara med i livet just nu. är så  slut
för man har jobbat långpass
och haft häcken full.
 
 
Men som jag sa
det är sista passet för denna
helg. Jag hoppas att det är bara att
denna dag går fortare än fortast. Jag är inge
fan av att göra detta i dag, hur skall detta gå. Ja det
undrar jag också.
 
 
Frukosten är bara halvt äten, är inte alls på
något humör att äta eller att gå i väg
till jobbet. men man måste. Så
frukost klar, jag klar då
kan ja åka.
 
Det är
bra att bita i hopp och
så kan man väl se till att man
kommer i gång med jobbet. Jag har bara
en liten sak i mitt huvud i dag, jag skall klara alla
dess timmar som jag har att göra. Jobba koncentrera mig.
Trött slut och åter trött.
 
 
Jag hoppas att det kan vara bra att köra detta lopp så jag
kan komma hem och sova. Det är kort om folk på 2E så vi får inte
vara tre heller och det är ju satan så osjyst . Blir arg och lack på chefen
som inte fattar vad som sägs. Nå väl jag och Cristina jobbar på tills Yasmin kommer.
Då går Cristina upp, tack min vän du är guld värd och jag kommer sakna dig redan.
 
 
Yasmin och jag jobbar på, set är rond i dag och det är massa att göra.
Vi har några som är dåliga och vi har en massa annat att stå i.
Yasmin ser allt i slowmotion och jag är bara super seg.
Men vi kommer fram till passets slut så 
Yasmin går först och jag sen.
Nu skall jag sova
ett dygn.
 
 
Men innan
jag kommer hem
skall Juhani till Jordbro,
det var ju så där kul. Jag måste
säga nej. I alla fall när jag är slut i hela
skallen. Somnar nog vid ratten.
 
 
Tar en kaffe på Brinken och andas lite. Det är skönt man bara är
där och njuter lite. Jag är en smula orolig över min dotter, hon
har tryckt ner sin sorg så hårt att nu kan det räcka att
man bara frågar hur är det, eller ger henne en
kram så faller hon i hopp. Det är ju bra
att hon inte tar till droger eller
alkohol.
 
 
För då kan det sluta
riktigt illa. Nä hon kämpar och
drar sig upp, sen kommer ett bakslag och hon
faller så långt ner. Där trampas hon på av många, men 
med hjälp av sin familj drar hon sig upp igen. Detta är så jobbigt när
då hon får alla dessa konstiga saker. Ögon migrän, SLE, shunten som
krånglar och dränerar hjärnan. I allt detta skall hon sen vara alla till lags.
Nä det går inte. 
 
   
 
Man tar många för givet och tror att dom klarar allt. Men man är
bara en människa av kött och blod med massa känslor som
alla använder på olika sätt. Man kan inte bara tro att
man kan göra allt. En sak nu som är jobbigt för
henne är just ögon migrän, om hon får
detta när hon kör bil, oj då kan
det hända saker.
 
Nä men tack
för kaffet då Camilla,
Thomas och Linus. Nu skall jag
till mitt hus och leta rätt på sängen. Jag
är just nu i ett mycket dåligt skick så jag lägger mig.
Hur kan man vara så skit trött?? Jag orkar inte ens äta.
Tack och hej
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0