Solen uppe

 
 SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190406
 
 
GRATTIS 
 
Vilhelm & William 
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny morgon, en jobbig morgon då jag hostar lungorna ur mig.
Det är ju helt galet, men så är det kommer att jobba ett
kvällspass med Yasmin och det är helt okej, vi
jobbar bra tillsammans. Jag har en viss
kämpar glöd i mig men jag tror att
min kropp inte är så  beredd
på detta. Hostan tär på
mig väldigt mycket.
 
 
Men jag skall
starta dagen med lite
frukost. Det kan vara bra, jag
har sovit på soffan mellan 03.25 till
07.00, så en frukost kan sitta bra. Min man
är uppe och då är det inte så lugnt efter som han
spelar och tittar på film. Har en satans huvudvärk och
det blir inte bättre av att hör hans spel direkt.
 
 
Kan hoppa in i duschen nu så jag blir klar för avfärd mot jobbet.
Har som sagt ett kvällspass att fixa det är helt galet. Ja
då kör jag på med denna dag. Gubben vill att vi
åker till Södertälje för att köpa skidglasögon.
Det är väl OK men Jerry skall
komma och jag börjar 12.
Vi åker nu.
Okej då kommer
vi till Moraberg och så
skall vi titta om vi kan få dessa
glasögon, nu är klockan 10.00 jag blir
stressad och jag känner att det inte blir bra detta
för mig. Vi skall stråla samman med Jerry hos Camilla så
barnen får leka lite. det är ju kul men jag börjar 12 Ari. Då är vi
hos Camilla 10.20 och Jerry kommer 10.30 . Vi har inte några
skidglasögon.
 
 
Jag tar en stå fika och gubben kör hem mig och så kan jag då ta
min matlåda och Bee´s nycklar. Då är jag på väg mot
jobbet 11.20 det flyter på bra och det är skönt.
Kommer upp och hittar Yasmin och Hala
på avdelningen. Det är Yasmin´s
långpass, hon gillar dom inte.
Så nu går Hala hem 
och det blir mitt
pass.
 
 
Allt går bra och
det känns bra. Jag har
ont i benet och nu är det verkligen
jobbigt. Hoppas det släpper sen så jag slipper
detta med all värk. Lunch blir fika och så kommer middagen.
Det är nu det blir jobbigt eftersom boende blir trötta och deras minne
sviker stort. Så kommer då kvällen till den lilla del då jag får åka hem
med Bee. Hurra.
 
Jag kör hem Emade som har jobbat på D- sidan. Hon bor
i Vårby Gård. Det är snabbare för henne att jag
kör henne hem än att jag släpper henne
vid bussen. Så nu är jag på G hem.
När jag kommer hem är gubben
på soffan och sover.
 
Jag tackar för i dag.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0